Tlf. 911 16 989

Få hjelp av våre profesjonelle rådgivere
profile-cover-generic-06

Forelesere om Klagehåndtering

Her finner du foredragsholdere som kan snakke om klagehåndtering. Du kan klikke deg inn under de enkelte foredragsholderne og lese om dem der. Samtidig er du velkommen til å ringe oss eller fylle ut et forespørselsskjema dersom det er lettere for deg at vi kommer med forslag til foredragsholdere som passer til ditt arrangement. Det er både raskt og enkelt!

Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

eller ring oss

Tlf. 911 16 989
Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Athenas er opptatt av å skape gode arbeidsplasser, og av å stimulere til arbeidsglede og inspirasjon i norsk næringsliv

Vi har håndplukket landets beste foredragsholdere, så vi kan sikre helt riktig match til ditt arrangement

Athenas formidler årlig flere tusen foredrag i Norge og resten av verden

Vi har øye for detaljer og booker hvert år tusenvis av foredrag for alle typer kunder

Athenas håndterer over 100 forespørsler fra både store og små arbeidsplasser – hver dag

Athenas hjelper deg med den perfekte løsning, uansett budsjett og tidshorisont

Athenas er Skandinavias største formidler av foredrag

Athenas er din direkte kontakt til landets beste foredragsholdere

Alle forelesere om klagehåndtering (5)

Hjelp meg å velge

Om emnet: Klagehåndtering

  • Det er vel sagt de færreste som for alvor bryr seg om å motta klager, men i noen bransjer kan det være veldig vanskelig å unngå klagene helt.
  • Hvordan forholder man seg til klager, hvordan håndterer man dem? Det avhenger naturligvis av hva som klages over og hvordan, men det finnes strategier som med fordel kan brukes.
  • Kan det kanskje la seg gjøre å snu en klage til noe positivt for begge parter, såfremt klagen håndteres godt?
  • Foredrag om klagehåndtering tar typisk fatt i spørsmål som disse og byr kanskje også på råd og veiledning i forhold til nettopp klagehåndtering.
Forespørsel om pris og dato