Tlf. 911 16 989

Få hjelp av våre profesjonelle rådgivere
profile-cover-generic-01-blue

Forelesere om Online Marketing

Her finner du foredragsholdere som kan snakke om online marketing. Du kan klikke deg inn under de enkelte foredragsholderne og lese om dem der. Samtidig er du velkommen til å ringe oss eller fylle ut et forespørselsskjema dersom det er lettere for deg at vi kommer med forslag til foredragsholdere som passer til ditt arrangement. Det er både raskt og enkelt!

Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

eller ring oss

Tlf. 911 16 989
Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Athenas hjelper deg med den perfekte løsning, uansett budsjett og tidshorisont

Vi har øye for detaljer og booker hvert år tusenvis av foredrag for alle typer kunder

Athenas er opptatt av å skape gode arbeidsplasser, og av å stimulere til arbeidsglede og inspirasjon i norsk næringsliv

Athenas er din direkte kontakt til landets beste foredragsholdere

Vi har håndplukket landets beste foredragsholdere, så vi kan sikre helt riktig match til ditt arrangement

Athenas er Skandinavias største formidler av foredrag

Athenas formidler årlig flere tusen foredrag i Norge og resten av verden

Athenas håndterer over 100 forespørsler fra både store og små arbeidsplasser – hver dag

Alle forelesere om online marketing (10)

Hjelp meg å velge
no-image

Marius Thorkildsen

Standupkomiker, leder, ekspert på historiefortelling og teknologientusiast. Marius er en komiker med substans, og dette gir deg viktige temaer presentert på en morsom og underholdende måte.

...

no-image

Kristin Lindhjem

En entusiastisk trendforsker med spisskompetasne på bygg, interiør og bolig. Kristin formidler både interiør- og forbrukertrender, tips og råd på en engasjerende og lett forståelig måte.

...

no-image

Silje Landevåg

Silje Landevåg er en kremmer som motiveres av å tenke stort, skape vinnerteam og tørre å våge. Hun har stor lidenskap for prestasjonskultur, forretningsutvikling og verdiskapende investeringer.

...

no-image

Elise By Olsen

Elise By Olsen havnet i de internasjonale medienes søkelys som «verdens yngste magasinredaktør» da hun i en alder av 13 år lanserte magasinet Recens Paper.

...

no-image

Jan Sollid Storehaug

Grunnleggende teknologioptimist og seriegründer med 35 års ledererfaring og bred internasjonal bakgrunn.

...

no-image

Bente Sollid Storehaug

En av Internett-Norges sterkeste personligheter siden 90-tallet, suksessfull teknologi-gründer, styreproff og ettertraktet foredragsholder.

...

no-image

Synneva Erland

Ledelsesrådgiver med spisskompetanse på psykologisk trygghet, bedriftskultur og kommunikasjon.

...

no-image

Tonje Elisabeth Aarøe

Tonje er en ex-Googler og ex-Microsofter, sertifisert endringsleder, rådgiver og fasilitator med over 20 års internasjonal erfaring.

...

no-image

Gunnar Roland Tjomlid

Profilert blogger med bakgrunn i vitenskap og kritisk tenkning gir deg frisk innsikt i aktuelle samfunnsdebatter.

...

no-image

Bjørn Heidenstrøm

Tidligere fotballspiller og verdensrekordholder. Dette er en svært engasjert mann med erfaring fra mange bransjer.

...

Online Marketing
Online Marketing
5 av 5 stjerner

"Supert! Blide og hyggelige og følger opp!"

DNB Eiendom AS

Om emnet: Online Marketing

  • I og med at mer og mer salg er flyttet til nettet gjennom de siste årene, er online marketing selvsagt også blitt en viktigere disiplin.
  • Alle og enhver kan by på varer og servicer på det store internett, men det er lett å drukne i mengden. Det gjelder å oppnå synlighet og det er i høy grad her online marketing kommer inn i bilde.
  • Hva er forskjellene på å selge varer fra en fysisk butikk og så på å selge over nettet? Hvilke muligheter gir online marketing? Hvilke fallgruver bør man være oppmerksom på?
  • Foredrag om online marketing ser nærmere på emnet og forsøker å levere svar på noen av de mange spørsmålene.
Forespørsel om pris og dato