Tlf. 911 16 989

Få hjelp av våre profesjonelle rådgivere
profile-cover-generic-05

Forelesere om Servicesalg

Her finner du foredragsholdere som kan snakke om servicesalg. Du kan klikke deg inn under de enkelte foredragsholderne og lese om dem der. Samtidig er du velkommen til å ringe oss eller fylle ut et forespørselsskjema dersom det er lettere for deg at vi kommer med forslag til foredragsholdere som passer til ditt arrangement. Det er både raskt og enkelt!

Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

eller ring oss

Tlf. 911 16 989
Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Athenas hjelper deg med den perfekte løsning, uansett budsjett og tidshorisont

Athenas er din direkte kontakt til landets beste foredragsholdere

Athenas er opptatt av å skape gode arbeidsplasser, og av å stimulere til arbeidsglede og inspirasjon i norsk næringsliv

Vi har håndplukket landets beste foredragsholdere, så vi kan sikre helt riktig match til ditt arrangement

Vi har øye for detaljer og booker hvert år tusenvis av foredrag for alle typer kunder

Athenas håndterer over 100 forespørsler fra både store og små arbeidsplasser – hver dag

Athenas formidler årlig flere tusen foredrag i Norge og resten av verden

Athenas er Skandinavias største formidler av foredrag

Alle forelesere om servicesalg (7)

Hjelp meg å velge
Servicesalg
Servicesalg
5 av 5 stjerner

"Veldig god oppfølging både før og etter foredraget."

Statoil ASA

Om emnet: Servicesalg

  • Servicesalg handler om salg av forskjellige serviceytelser, hvilket naturligvis er en ikke uvesentlig disiplin i et servicepreget samfunn som det norske.
  • Servicesalg skiller seg fra andre former for salg ved at det typisk ikke alltid vil være en fysisk, eller for den saks skyld digital konkret vare involvert. Det betyr også at man noen ganger er nødt til å agere annerledes i forhold til salg.
  • Hvordan selger man serviceytelser, hvordan prissetter man dem og hvordan skal de markedsføres? Hva er forskjellen på servicesalg og salg av andre varer?
  • Foredrag om servicesalg kaster lys over saken og forsøker å by på svar på den slags spørsmål samt flere til.
Forespørsel om pris og dato