Tlf. 911 16 989

Få hjelp av våre profesjonelle rådgivere
profile-cover-generic-02-blue

Forelesere om CRM

Her finner du foredragsholdere som kan snakke om CRM. Du kan klikke deg inn under de enkelte foredragsholderne og lese om dem der. Samtidig er du velkommen til å ringe oss eller fylle ut et forespørselsskjema dersom det er lettere for deg at vi kommer med forslag til foredragsholdere som passer til ditt arrangement. Det er både raskt og enkelt!

Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

eller ring oss

Tlf. 911 16 989
Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Athenas hjelper deg med den perfekte løsning, uansett budsjett og tidshorisont

Athenas er din direkte kontakt til landets beste foredragsholdere

Athenas er Skandinavias største formidler av foredrag

Vi har øye for detaljer og booker hvert år tusenvis av foredrag for alle typer kunder

Athenas formidler årlig flere tusen foredrag i Norge og resten av verden

Athenas er opptatt av å skape gode arbeidsplasser, og av å stimulere til arbeidsglede og inspirasjon i norsk næringsliv

Vi har håndplukket landets beste foredragsholdere, så vi kan sikre helt riktig match til ditt arrangement

Athenas håndterer over 100 forespørsler fra både store og små arbeidsplasser – hver dag

Alle forelesere om crm (2)

Hjelp meg å velge

Om emnet: CRM

  • Her kan du finne foredrag om CRM. Virksomheter bruker CRM til å styre deres forhold til eksisterende og potensielle kunder.
  • Forskjellige metoder og teknologi gjør at virksomheter kan bruke kundeinformasjon til å generere en automatiseret, men allikevel personlig markedsføring av deres produkter. CRM, eller Costumer Relationship Management som CRM står for, er med på å beholde de eksisterende kundene, da det også er billigere å pleie eksisterende kunder enn å bruke penger på å skaffe nye.
  • Foredrag om CRM kan du få inspirasjon til hvordan CRM bygges opp mest effektivt, og hvordan et godt salg, gode relasjoner og effektiv service kan gøre din virksomhet til en av de beste. Et foredrag om CRM kan være en god investering, da det er penger å spare ved å bruke CRM.
Forespørsel om pris og dato