Tlf. 911 16 989

Få hjelp av våre profesjonelle rådgivere
profile-cover-generic-05

Forelesere om Kundeforståelse

Her finner du foredragsholdere som kan snakke om kundeforståelse. Du kan klikke deg inn under de enkelte foredragsholderne og lese om dem der. Samtidig er du velkommen til å ringe oss eller fylle ut et forespørselsskjema dersom det er lettere for deg at vi kommer med forslag til foredragsholdere som passer til ditt arrangement. Det er både raskt og enkelt!

Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

eller ring oss

Tlf. 911 16 989
Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Athenas er opptatt av å skape gode arbeidsplasser, og av å stimulere til arbeidsglede og inspirasjon i norsk næringsliv

Athenas formidler årlig flere tusen foredrag i Norge og resten av verden

Vi har håndplukket landets beste foredragsholdere, så vi kan sikre helt riktig match til ditt arrangement

Athenas er Skandinavias største formidler av foredrag

Athenas er din direkte kontakt til landets beste foredragsholdere

Vi har øye for detaljer og booker hvert år tusenvis av foredrag for alle typer kunder

Athenas hjelper deg med den perfekte løsning, uansett budsjett og tidshorisont

Athenas håndterer over 100 forespørsler fra både store og små arbeidsplasser – hver dag

Alle forelesere om kundeforståelse (20)

Hjelp meg å velge
no-image

Veronica Tisløv-Rømo

Med smittende latter og spennende livshistorier deles dype innsikter som inspirerer mennesker til å hente ut sitt fulle potensial.

...

no-image

Johan Osuldsen

Med humor og faglig tyngde forteller han om samarbeid, kreative løsninger og om å rekke deadline, med paralleller til bl.a. Mamma Mia og Jul i Blåfjell.

...

no-image

Tore Petterson

Tore er en levende foredragsholder som på en gripende og humoristisk måte tar opp temaer som relasjoner, annerledeshet, stigmatisering, omtanke og empati.

...

no-image

Kjetil Kristoffersen

Kjetil Kristoffersen er gründer, motivator og foredragsholder. Gjennom et rørende, morsomt og inspirerende foredrag, gir han tilhørerne lyst og frihet til å prestere, og skaper meningsfulle endringer.

...

no-image

Charles Joachimsen

Charles Joachimsen gir deg motivasjon og inspirasjon til å nå dine mål, samt bidra til å skape en god arbeidshverdag både for deg selv og dine kolleger.

...

no-image

May-Bente Høiland Lode

May-Bente Høiland Lode er en erfaren coach som holder inspirerende foredrag om arbeidsglede, motivasjon og gode relasjoner.

...

no-image

Leif Erik Moe Paulsen

Inspirerende foredragsholder, som kombinerer sin faglige kompetanse med personlige erfaringer fra spilleavhengighet og psykiske problemer, til å snakke om hvordan man kan skape positiv endring.

...

no-image

Elin Hauge

Kunstig intelligens er Elin Hauges hjemmebane, og med sin uredde og sterke utstråling på scenen tør hun å snakke enkelt om vanskelige teknologier.

...

no-image

Peder Inge Furseth

Få innsikt og råd om digital transformasjon, Amazon, og inntjeningsmodeller for markeder i endring av profilert BI-professor i innovasjon.

...

no-image

Christian Eek-Jensen

En ettertraktet, erfaren kurs- og foredragsholder som hjelper deg til å bli en mester i retorikk, trygg formidler og hvordan du kan bidra til et positivt felleskap ved å være bevisst ditt eget kroppsspråk.

...

no-image

Thomas Erikson

Forfatter av bøkene "Omgitt av idioter" og "Omgitt av psykopater" - som foredragene hans også er basert på.

...

no-image

Bruce Dickinson

Multitalent i høyeste klasse! Vokalist i Iron Maiden og suksessfull forretningsmann og entreprenør.

...

no-image

Tonje Elisabeth Aarøe

Tonje er en ex-Googler og ex-Microsofter, sertifisert endringsleder, rådgiver og fasilitator med over 20 års internasjonal erfaring.

...

no-image

Adrian Lund

Engasjert foredragsholder som brenner for et inkluderende arbeidsliv der alle personlighetstyper er verdifulle.

...

no-image

Cecilie Thunem-Saanum

Fast gjestekommentator og kronikør i flere aviser og tidsskrifter, og forfatter av de kritikerroste bøkene «Tid til alt» og "Vinterbading".

...

no-image

Sjur Dagestad

Med bakgrunn som smed og kunstner, og over 30 års erfaring, er dette en annerledes formidler av innovasjon.

...

no-image

Cecilie Andvig

Instruktør, foredragsholder og ekspert innen salg, service, PR og motivasjon med over 20 års erfaring.

...

no-image

Per Stilling

Siviløkonom og tidligere verdensmester i debatt-teknikk med bakgrunn innen salg, service og opplæring.

Per Stilling er Managing Partner i Training Norge, og har både kompetansen og motivasjonen til å skape et trygt grunnlag for atferdsendring gjennom målrettet opplæring. Foredragene hans gir lyst til å lære...

no-image

Olav Haraldseid

Prisvinnende foredragsholder, prestasjonsstyrker og en toppleder som presterer å gjøre kjedelige emner underholdende.

...

no-image

Pellegrino Riccardi

Tverrkulturell ekspert, motivator, informativ edutainer og kommunikasjonsrådgiver med dyp innsikt i kommunikasjon.

...

Kundeforståelse
Kundeforståelse
5 av 5 stjerner

"Veldig profesjonelt hele veien :) Kontaktpersonen var interessert, kunnskapsrik, serviceinnstilt, hyggelig og profesjonell."

Eining for innvandring og integrering, Aukra kommune

Om emnet: Kundeforståelse

  • Vil man selge noe til kunder, varer, produkter, service, så sier det nesten seg selv at det koster så lite hvis man har en forståelse for sine kunder og deres behov.
  • Kundeforståelse handler om å kjenne til sin kundekrets, sitt segment. Dette f.eks. ut fra den tanken at en handel skal være god ikke kun for virksomheten, men også for kunden. Så er det samtidig større sjanse for at kunden vender tilbake.
  • Hva er god kundeforståelse og hvilke metoder og strategier kan man arbeide med i den forbindelse? Hvordan lærer man sine kunder og deres behov bedre å kjenne?
  • Foredrag om kundeforståelse tar fatt om emnet og ser på forskjellige muligheter.
Forespørsel om pris og dato