Lasting innhold ...

Kundeforståelse

Foredragsholdere om Kundeforståelse

Her finner du foredragsholdere som kan snakke om kundeforståelse. Du kan klikke deg inn under de enkelte foredragsholderne og lese om dem der. Samtidig er du velkommen til å ringe oss eller fylle ut et forespørselsskjema dersom det er lettere for deg at vi kommer med forslag til foredragsholdere som passer til ditt arrangement. Det er både raskt og enkelt!

Forespørsel på emne

Fyll ut feltene under og få forslag på foredragsholdere innenfor dette emnet.
Vi kontakter deg innen en arbeidsdag.

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

Om emnet Kundeforståelse

  • Vil man selge noe til kunder, varer, produkter, service, så sier det nesten seg selv at det koster så lite hvis man har en forståelse for sine kunder og deres behov.
  • Kundeforståelse handler om å kjenne til sin kundekrets, sitt segment. Dette f.eks. ut fra den tanken at en handel skal være god ikke kun for virksomheten, men også for kunden. Så er det samtidig større sjanse for at kunden vender tilbake.
  • Hva er god kundeforståelse og hvilke metoder og strategier kan man arbeide med i den forbindelse? Hvordan lærer man sine kunder og deres behov bedre å kjenne?
  • Foredrag om kundeforståelse tar fatt om emnet og ser på forskjellige muligheter.