Lasting innhold ...

Tlf. 911 16 989

Få profesjonell rådgivning av våre flinke konsulenter
profile-cover-generic-02-blue

Forelesere om Markedsanalyse

Her finner du foredragsholdere som kan snakke om markedsanalyse. Du kan klikke deg inn under de enkelte foredragsholderne og lese om dem der. Samtidig er du velkommen til å ringe oss eller fylle ut et forespørselsskjema dersom det er lettere for deg at vi kommer med forslag til foredragsholdere som passer til ditt arrangement. Det er både raskt og enkelt!

Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

eller ring oss

Tlf. 911 16 989
Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

Athenas er opptatt av å skape gode arbeidsplasser, og av å stimulere til arbeidsglede og inspirasjon i norsk næringsliv

Vi har øye for detaljer og booker hvert år tusenvis av foredrag for alle typer kunder

Athenas formidler årlig flere tusen foredrag i Norge og resten av verden

Athenas er Skandinavias største formidler av foredrag

Vi har håndplukket landets beste foredragsholdere, så vi kan sikre helt riktig match til ditt arrangement

Athenas er din direkte kontakt til landets beste foredragsholdere

Athenas håndterer over 100 forespørsler fra både store og små arbeidsplasser – hver dag

Athenas hjelper deg med den perfekte løsning, uansett budsjett og tidshorisont

Alle forelesere om markedsanalyse (11)

Hjelp meg å velge
Nils Brenna

Nils Brenna

Nils Brenna har vært involvert i kartlegging av nordmenn og observering av trender og tendenser i Norge. Med dette som bakgrunn underholder han deg med å finne ut om du er som "folk flest".

Nils Brenna har sin faglige bakgrunn fra hovedfag i statsvitenskap og har i hele sitt yrkesliv jobbet med å kartlegge nordmenn. Først i NRKs analyseavdeling, deretter som analysesjef i VG og strategisk leder i reklamebyrået...

Thomas Moen

Thomas Moen

20 år som digital markedsfører, en av de mest erfarne i Norge. Holder innholdsrike, relevante og inspirerende foredrag for enhver bedrift.

Thomas Moen holder seg alltid oppdatert på de nyeste trendene i sosiale medier og digital markedsføring. I foredragene sine kommer han med gode råd om hvordan du kan holde takt med den raske teknologiske utviklingen vi ser i dagens...

Max Gouchan

Max Gouchan

Seriegründer og ekspert på generasjonstrender.

Max Gouchan er en seriegründer og inspirator som har et ønske om å heve kompetansen til bedrifter landet over. Max setter fokus på hvordan man kan ansette de beste talentene og holde sin virksomhet oppdatert med nye...

Sony Kapoor

Sony Kapoor

Økonomiekspert i det internasjonale toppsjiktet - lær om fremtidens muligheter og utfordringer.

Sony Kapoor har som økonom vært involvert i prosjekter verden over, som medlem av ekspertpanel i EU til å være rådgiver for det norske utenriksdepartementet. Sony gir deg et blikk av fremtiden og gode råd i møte med det som...

Marte Klouman

Marte Klouman

Markedsføringsekspert som brenner for å hjelpe flinke folk lykkes med handel på nettet.

Marte Klouman har i over 10 år jobbet med salg, kundeservice og markedsføring. Med denne erfaringen stiller hun med noen av de beste rådene og tipsene for deg som vil lykkes med...

Ashkan Mazari

Ashkan Mazari

Gründer, selger og forretningseier - en ekspert på salg og gründervirksomhet som inspirerer deg til nye muligheter.

Ashkan Mazari er en foredragsholder med en utrolig historie om hvordan han lykkes som selger og gründer i Norge. I dag jobber han med å dele sine erfaringer og ekspertise fra sitt fagfelt igjennom sine...

Sara Riis-Carstensen

Sara Riis-Carstensen

Direktør for global merkevareutvikling med erfaring fra noen av de største internasjonale bedriftene.

Sara Riis-Carstensen er skaperen av LEGOs globale merkevarestrategi. Hun trekker på erfaring fra stillinger hos De Beers, Carlsberg og Giorgio Armani. Sara vekker publikum med energi og...

Ole Petter Nyhaug

Ole Petter Nyhaug

Gründer, dagligleder, kjent for markedsanalyser og forbrukerinnsikt. En av Norges mest populære foredragsholdere.

Ole Petter Nyhaug holder inspirerende, utfordrende, oppdaterte og veldokumenterte foredrag. Han er en av landets mest brukte foredragholdere og får stadig toppkarakterer for sine...

Amund Fjeldstad

Amund Fjeldstad

Foretningsmann og forfatter med bondevett. En foredragsholder som gir deg nye perspektiv på effektivitet og samarbeid på jobben.

Amund Fjeldstad er en anerkjent og ettertraktet foredragsholder som skaper begeistring, engasjement og ikke minst...

Karl-Fredrik Tangen

Karl-Fredrik Tangen

Samfunnsgeograf og førstelektor som åpner øyne med sine spennende foredrag om framtid, digitalisering, målgrupper og stedsidentitet.

Samfunnsviter som gir nye tanker om og nytt blikk på det som skjer i verden. Krast, tilgjengelig, faglig fundamentert og nytteorientert om framtid, teknologi, arbeidsliv, strategi, målgrupper, identitet og...

Göran Adlén

Göran Adlén

Ettertraktet trendanalytiker som samarbeider med internasjonale varemerker - lær om trender, ledelse og kommunikasjon.

Göran Adlén er en anerkjent foredragsholder som flere ganger har blitt nominert til årets taler, årets foreleser og fått hedersprisen ved Stora Talarpriset i Sverige tre år på...

Markedsanalyse
5 av 5 stjerner

"Super, effektivt og med god kvalitet. Veldig ryddig på pris og reiseutgifter. Kan anbefales på det sterkeste."

NAV Familie - og pensjon Steinkjer

Om emnet: Markedsanalyse

  • Markedsanalyse er informasjon om markedet bedriften trenger for så å beslutte hva som er en realistisk målsetting for salg av produkter/tjenester.
  • Foredrag om markedsanalyse kan handle om hvordan butikkene skal overleve i framtiden, å skape et personlig varemerke eller hvordan bedriftene skal våge å møte fremtiden med nytenking.
Forespørsel om pris og dato