Lasting innhold ...

Tlf. 911 16 989

Få profesjonell rådgivning av våre flinke konsulenter
profile-cover-generic-06

Forelesere om Servicekultur

Her finner du foredragsholdere som kan snakke om servicekultur. Du kan klikke deg inn under de enkelte foredragsholderne og lese om dem der. Samtidig er du velkommen til å ringe oss eller fylle ut et forespørselsskjema dersom det er lettere for deg at vi kommer med forslag til foredragsholdere som passer til ditt arrangement. Det er både raskt og enkelt!

Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

eller ring oss

Tlf. 911 16 989
Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

Vi har håndplukket landets beste foredragsholdere, så vi kan sikre helt riktig match til ditt arrangement

Athenas er opptatt av å skape gode arbeidsplasser, og av å stimulere til arbeidsglede og inspirasjon i norsk næringsliv

Athenas er Skandinavias største formidler av foredrag

Athenas formidler årlig flere tusen foredrag i Norge og resten av verden

Athenas håndterer over 100 forespørsler fra både store og små arbeidsplasser – hver dag

Athenas hjelper deg med den perfekte løsning, uansett budsjett og tidshorisont

Vi har øye for detaljer og booker hvert år tusenvis av foredrag for alle typer kunder

Athenas er din direkte kontakt til landets beste foredragsholdere

Alle forelesere om servicekultur (6)

Hjelp meg å velge
Annicken R. Day

Annicken R. Day

Ettertraktet foredragsholder i Norge og internasjonalt med bakgrunn innen ledelse og team kultur, endring og innovasjon.

Vi lever i en verden i konstant endring. Ifølge Annicken er det er en nødvendig kunst å klare å gi slipp på det gamle og omfavne nye måter å tenke, lede og jobbe...

Olav Haraldseid

Olav Haraldseid

Prisvinnende foredragsholder, prestasjonsstyrker og en toppleder som presterer å gjøre kjedelige emner underholdende.

Olav Haraldseid er en prisbelønnet foredragsholder med solid toppledererfaring innenfor store norske selskaper. Han er ekspert på endringsledelse, kulturbygging og kundeservice innenfor salgsorganisasjoner og detaljhandelsvirksomheter. Olav mottok...

Katarina Lalander Hamnes

Katarina Lalander Hamnes

Bedriftsrådgiver og kreativ foredragsholder med kundebegeistring og kundeservice som sitt spesialområde!

Katarina Lalander Hamnes har service og kundebegeistring som sitt spesialområde. Med over 20 års erfaring er Katarinas visjon å bidra til forrykende service og motivasjon blant kundene sine. Hun holder humoristiske og kreative foredrag som kan...

Heidi Klefstad

Heidi Klefstad

Sett et smil på ansiktene til kollegene eller medlemmene dine med et foredrag med den svært motiverende daglige gledessprederen.

Med 25 års erfaring har Heidi Klefstad mye å lære bort om å motivere. I en løs og ledig tone kommer hun med hverdagsfilosofiske betraktninger rundt det å våge å velge glede som tilnærming for å oppnå det du ønsker - både i arbeid og...

Morten Brandt

Morten Brandt

Denne salgsguruen er med over 30 års erfaring en av Norges mest ettertraktede innen motivasjon og arbeidsglede.

Morten Brandt har en evne til å fange oppmerksomheten, fremkalle latteren og inspirere til ettertenksomheten. Det er ikke nok å ha gode planer og ideer. Action er Mortens...

Pellegrino Riccardi

Pellegrino Riccardi

Tverrkulturell ekspert, motivator, informativ edutainer og kommunikasjonsrådgiver med dyp innsikt i kommunikasjon.

Pellegrino Riccardi rister løs gamle fordommer, jantelov og begrensede tankemønstre, og åpner idéhorisonten på vidt gap. Med skråblikk fra utsiden åpner han opp for klarsyn på innsiden og med det - nye muligheter for...

Servicekultur
5 av 5 stjerner

"Flott, kjapp og positiv imøtekommenhet."

Troms fylkeskommune

Om emnet: Servicekultur

  • Servicekultur handler om de måtene kunder, klienter, pasienter, borgere behandles, f.eks. når det kjøpes nye sko i sko-butikken eller når det bestilles nytt pass.
  • Servicekultur handler selvsagt om god service – ihvertfall ideelt sett. Men det kan være så som så men den gode servicen, hvis det ikke eksisterer en god servicekultur. Så kan det ende med det stikk motsatte.
  • Hva er god servicekultur og hvordan skaper man en slik? Er det forskjell på servicekultur mellom privat-drevne bedrifter og offentlige institusjoner? Hvem har ansvaret for servicekulturen?
  • Foredrag om servicekultur tar fatt om roten på den slags spørsmål og forsøker å kaste lys over saken.
Forespørsel om pris og dato