Tlf. 911 16 989

Få hjelp av våre profesjonelle rådgivere
profile-cover-generic-01-blue

Forelesere om Content marketing

Her finner du foredragsholdere som kan snakke om content marketing. Du kan klikke deg inn under de enkelte foredragsholderne og lese om dem der. Samtidig er du velkommen til å ringe oss eller fylle ut et forespørselsskjema dersom det er lettere for deg at vi kommer med forslag til foredragsholdere som passer til ditt arrangement. Det er både raskt og enkelt!

Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

eller ring oss

Tlf. 911 16 989
Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Athenas er din direkte kontakt til landets beste foredragsholdere

Athenas håndterer over 100 forespørsler fra både store og små arbeidsplasser – hver dag

Athenas er Skandinavias største formidler av foredrag

Vi har øye for detaljer og booker hvert år tusenvis av foredrag for alle typer kunder

Athenas er opptatt av å skape gode arbeidsplasser, og av å stimulere til arbeidsglede og inspirasjon i norsk næringsliv

Athenas hjelper deg med den perfekte løsning, uansett budsjett og tidshorisont

Athenas formidler årlig flere tusen foredrag i Norge og resten av verden

Vi har håndplukket landets beste foredragsholdere, så vi kan sikre helt riktig match til ditt arrangement

Alle forelesere om content marketing (10)

Hjelp meg å velge
no-image

Marius Thorkildsen

Standupkomiker, leder, ekspert på historiefortelling og teknologientusiast. Marius er en komiker med substans, og dette gir deg viktige temaer presentert på en morsom og underholdende måte.

...

no-image

Kristin Lindhjem

En entusiastisk trendforsker med spisskompetasne på bygg, interiør og bolig. Kristin formidler både interiør- og forbrukertrender, tips og råd på en engasjerende og lett forståelig måte.

...

no-image

Veronica Simoné Fjeld

Prisbelønnet journalist, forfatter, komiker, samfunnsdebattant og influenser som bruker seg selv aktivt for å engasjere sitt publikum.

...

no-image

Kjetil Krogstad

Kjetil er “the crazy freedom you didn’t know you needed”, og sprer inspirasjon til trivsel og arbeidsglede ved å tenke utenfor boksen. Gjennom sine videoer på sosiale medier når han hele verden.

...

no-image

Torben Dyhr-Nielsen

Torben Dyhr-Nielsen har med seg en historie der tvil, identitet og mot er sentrale elementer. Han bruker denne til å snakke om mangfold og inkludering.

...

no-image

Elise By Olsen

Elise By Olsen havnet i de internasjonale medienes søkelys som «verdens yngste magasinredaktør» da hun i en alder av 13 år lanserte magasinet Recens Paper.

...

no-image

Stian Sandø

Newton-programleder, teknogründer og Kjendisfarmen-deltaker som brenner for å gjøre naturvitenskap spennende.

...

no-image

Tonje Elisabeth Aarøe

Tonje er en ex-Googler og ex-Microsofter, sertifisert endringsleder, rådgiver og fasilitator med over 20 års internasjonal erfaring.

...

no-image

Gunnar Roland Tjomlid

Profilert blogger med bakgrunn i vitenskap og kritisk tenkning gir deg frisk innsikt i aktuelle samfunnsdebatter.

...

no-image

Karl-Fredrik Tangen

Samfunnsviter, førstelektor og forfatter med erfaring fra reklamebransjen, strategirådgivning og markedsanalyse.

...

Content marketing
Content marketing
5 av 5 stjerner

"Supert! Blide og hyggelige og følger opp!"

DNB Eiendom AS

Om emnet: Content marketing

  • Det finnes mange former for content marketing (innholdsmarkedsføring). Blant annet produktplassering. Andre eksempler er sponsede poster i sosiale medier, digitale annonsebilag i nettaviser, betalt innhold og lisensiert innhold.
  • Content marketing er en strategi for markedsføring som går ut på å produsere innhold som er av interesse for personer som bedriften definerer som potensielle kunder.
  • Verdiøkning er sentralt i en content marketing strategi. Innholdet skal tilføre mottageren verdi i form av økt kjennskap, kunnskap eller holdning. Resultatet bør på samme måte som ved tradisjonelle markedsføringsmetoder ende opp med en spesifikk handling.
  • Foredrag vil typisk handle om hva content marketing er, og hvordan dere som bedrift kan lære å bruke strategien. Foredrag vil også gi tips og råd for hvordan dere kan gjøre det beste ut av strategien.
Forespørsel om pris og dato