Lasting innhold ...

Tlf. 911 16 989

Få profesjonell rådgivning av våre flinke konsulenter
profile-cover-generic-02-blue

Forelesere om Content marketing

Her finner du foredragsholdere som kan snakke om content marketing. Du kan klikke deg inn under de enkelte foredragsholderne og lese om dem der. Samtidig er du velkommen til å ringe oss eller fylle ut et forespørselsskjema dersom det er lettere for deg at vi kommer med forslag til foredragsholdere som passer til ditt arrangement. Det er både raskt og enkelt!

Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

eller ring oss

Tlf. 911 16 989
Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

Athenas er opptatt av å skape gode arbeidsplasser, og av å stimulere til arbeidsglede og inspirasjon i norsk næringsliv

Vi har øye for detaljer og booker hvert år tusenvis av foredrag for alle typer kunder

Athenas hjelper deg med den perfekte løsning, uansett budsjett og tidshorisont

Athenas er din direkte kontakt til landets beste foredragsholdere

Athenas er Skandinavias største formidler av foredrag

Vi har håndplukket landets beste foredragsholdere, så vi kan sikre helt riktig match til ditt arrangement

Athenas håndterer over 100 forespørsler fra både store og små arbeidsplasser – hver dag

Athenas formidler årlig flere tusen foredrag i Norge og resten av verden

Alle forelesere om content marketing (11)

Hjelp meg å velge
Ida Serneberg

Ida Serneberg

Foreleser i digital markedsføring med unike råd og perspektiv på fremtidens markedsutvikling.

Ida Serneberg er foreleser i digital markedsføring og digitale medier og bruker sin unike kunnskap om disse emnene til å skape innholdsrike foredrag. Foredragene tar for seg fremtidsutviklingen til næringslivet og påvirkningen teknologi og...

Trine Grung

Trine Grung

Blogger, digital coach og rådgiver med bakgrunn innen ledelse og emosjonell intelligens.

Trine Grung er en kvinne som våger å være ærlig, direkte og engasjerer med veldig personlige foredrag. Hun er uredd det å dele fra livets opp og nedturer, og har en egen evne til å engasjere...

John John Bruseth

John John Bruseth

Bli inspirert til å ta ansvar for deg selv og dine medmennesker med sosial entreprenør, journalist og eventyrer.

John John Bruseth er en ekte ildsjel. Han har egeninitiert og drevet en rekke suksessfulle, ideelle prosjekter i Afrika - med utrolige resultater. Han har reddet aper fra utryddelse og gitt tareslavene på Zanzibar et nytt liv. Initiativene hans er...

Stian Sandø

Stian Sandø

Programleder og vitenskapsformidler som brenner for å gjøre naturvitenskap spennende.

Stian Sandø er gründer av Flare, vitenskapsformidler og programleder i NRK. Med en brennende lidenskap for å redde verden gjennom teknologi holder han engasjerende foredrag som river med seg publikum hver...

Tonje Elisabeth Aarøe

Tonje Elisabeth Aarøe

Rådgiver for noen av verdens største bedrifter med praktisk erfaring fra næringslivet i Paris og Geneve.

Tonje Elisabeth Aarøe har jobbet som utøvende og industriell leder i bedrifter som Microsoft og Google. Nå deler hun sin unike erfaring i foredrag om arbeidskultur, digital endring og...

Ghopi Prabaharan

Ghopi Prabaharan

Kjent fra TV som skuespiller og programleder er denne foredragsholder også entreprenør og ekspert på digitale kanaler.

Gjennom digitale kanaler og grundig gjennomført fortellerteknikk, hjelper Ghopi Prabaharan bedrifter med å nå ut til sitt publikum. Med bakgrunn fra forskjellige bransjer har Ghopi en bred og solid evne til å kommunisere, bygge merkevare og få...

Inger Hanne Vikshåland

Inger Hanne Vikshåland

Konsulent for bedrifter med bakgrunn innen økonomistyring, strategi, markedsføring, ledelse og digitalisering.

Inger Hanne Vikshåland er kjent for sine engasjerende foredrag om sosiale medier, markedsføring og digitale...

Hans-Petter Nygård-Hansen

Hans-Petter Nygård-Hansen

Med over 17 års erfaring fra det norske næringslivet holder han innholdsrike og relevante foredrag for enhver bedrift.

Hans-Petter Nygård-Hansen har en spennende bakgrunn fra arbeidslivet. Etter over 20 år hvor han jobbet for andre, jobber han nå for seg selv. Erfaring som ansatt, leder, gründer, foredragsholder, skribent, programleder, kommunikasjonsrådgiver...

Gunnar Roland Tjomlid

Gunnar Roland Tjomlid

Blogger, forfatter og daglig leder med bakgrunn i vitenskap og kritisk tenkning. Han setter hverdagen i perspektiv.

Gunnar Tjomlid er blogger, foredragsholder og forfatter. Han vant prisen for «Årets sterke mening» i Vixen BlogAwards 2013, og gjennom sitt samarbeid med Nettavisen har han en av Norges mest leste blogger. I foredragene sine snakker Tjomlid om...

Daniel Rouge Madsen

Daniel Rouge Madsen

Internasjonal prisvinnende TV-persjonlighet med øye for detaljer. En motiverende og inspirerende foredragsholder som er brukt av Norges ledende selskaper.

Daniel Rougé Madsen har inspirert millioner av mennesker verden over. Han har hatt kunder fra kongefamilien til Justin Bieber, gjort endringsledelse og motivasjon for internasjonale selskaper til salgstrening for kjeder I Norge. Leter du etter en...

Karl-Fredrik Tangen

Karl-Fredrik Tangen

Samfunnsgeograf og førstelektor som åpner øyne med sine spennende foredrag om framtid, digitalisering, målgrupper og stedsidentitet.

Samfunnsviter som gir nye tanker om og nytt blikk på det som skjer i verden. Krast, tilgjengelig, faglig fundamentert og nytteorientert om framtid, teknologi, arbeidsliv, strategi, målgrupper, identitet og...

Content marketing
5 av 5 stjerner

"Super, effektivt og med god kvalitet. Veldig ryddig på pris og reiseutgifter. Kan anbefales på det sterkeste."

NAV Familie - og pensjon Steinkjer

Om emnet: Content marketing

  • Det finnes mange former for content marketing (innholdsmarkedsføring). Blant annet produktplassering. Andre eksempler er sponsede poster i sosiale medier, digitale annonsebilag i nettaviser, betalt innhold og lisensiert innhold.
  • Content marketing er en strategi for markedsføring som går ut på å produsere innhold som er av interesse for personer som bedriften definerer som potensielle kunder.
  • Verdiøkning er sentralt i en content marketing strategi. Innholdet skal tilføre mottageren verdi i form av økt kjennskap, kunnskap eller holdning. Resultatet bør på samme måte som ved tradisjonelle markedsføringsmetoder ende opp med en spesifikk handling.
  • Foredrag vil typisk handle om hva content marketing er, og hvordan dere som bedrift kan lære å bruke strategien. Foredrag vil også gi tips og råd for hvordan dere kan gjøre det beste ut av strategien.
Forespørsel om pris og dato