Tlf. 911 16 989

Få profesjonell rådgivning av våre flinke konsulenter
profile-cover-generic-02-blue

Forelesere om Content marketing

Her finner du foredragsholdere som kan snakke om content marketing. Du kan klikke deg inn under de enkelte foredragsholderne og lese om dem der. Samtidig er du velkommen til å ringe oss eller fylle ut et forespørselsskjema dersom det er lettere for deg at vi kommer med forslag til foredragsholdere som passer til ditt arrangement. Det er både raskt og enkelt!

Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

eller ring oss

Tlf. 911 16 989
Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

Vi har øye for detaljer og booker hvert år tusenvis av foredrag for alle typer kunder

Vi har håndplukket landets beste foredragsholdere, så vi kan sikre helt riktig match til ditt arrangement

Athenas formidler årlig flere tusen foredrag i Norge og resten av verden

Athenas er Skandinavias største formidler av foredrag

Athenas er din direkte kontakt til landets beste foredragsholdere

Athenas er opptatt av å skape gode arbeidsplasser, og av å stimulere til arbeidsglede og inspirasjon i norsk næringsliv

Athenas hjelper deg med den perfekte løsning, uansett budsjett og tidshorisont

Athenas håndterer over 100 forespørsler fra både store og små arbeidsplasser – hver dag

Alle forelesere om content marketing (8)

Hjelp meg å velge

Om emnet: Content marketing

  • Det finnes mange former for content marketing (innholdsmarkedsføring). Blant annet produktplassering. Andre eksempler er sponsede poster i sosiale medier, digitale annonsebilag i nettaviser, betalt innhold og lisensiert innhold.
  • Content marketing er en strategi for markedsføring som går ut på å produsere innhold som er av interesse for personer som bedriften definerer som potensielle kunder.
  • Verdiøkning er sentralt i en content marketing strategi. Innholdet skal tilføre mottageren verdi i form av økt kjennskap, kunnskap eller holdning. Resultatet bør på samme måte som ved tradisjonelle markedsføringsmetoder ende opp med en spesifikk handling.
  • Foredrag vil typisk handle om hva content marketing er, og hvordan dere som bedrift kan lære å bruke strategien. Foredrag vil også gi tips og råd for hvordan dere kan gjøre det beste ut av strategien.
Forespørsel om pris og dato