Tlf. 911 16 989

Få profesjonell rådgivning av våre flinke konsulenter
profile-cover-generic-02-blue

Forelesere om Forbrukeratferd

Her finner du foredragsholdere som kan snakke om forbrukeratferd. Du kan klikke deg inn under de enkelte foredragsholderne og lese om dem der. Samtidig er du velkommen til å ringe oss eller fylle ut et forespørselsskjema dersom det er lettere for deg at vi kommer med forslag til foredragsholdere som passer til ditt arrangement. Det er både raskt og enkelt!

Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

eller ring oss

Tlf. 911 16 989
Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

Athenas er Skandinavias største formidler av foredrag

Vi har håndplukket landets beste foredragsholdere, så vi kan sikre helt riktig match til ditt arrangement

Athenas håndterer over 100 forespørsler fra både store og små arbeidsplasser – hver dag

Athenas formidler årlig flere tusen foredrag i Norge og resten av verden

Athenas er opptatt av å skape gode arbeidsplasser, og av å stimulere til arbeidsglede og inspirasjon i norsk næringsliv

Athenas er din direkte kontakt til landets beste foredragsholdere

Athenas hjelper deg med den perfekte løsning, uansett budsjett og tidshorisont

Vi har øye for detaljer og booker hvert år tusenvis av foredrag for alle typer kunder

Alle forelesere om forbrukeratferd (13)

Hjelp meg å velge
no-image

Kristin Lindhjem

En entusiastisk trendforsker med spisskompetasne på bygg, interiør og bolig. Kristin formidler både interiør- og forbrukertrender, tips og råd på en engasjerende og lett forståelig måte.

...

no-image

Veronica Simoné Fjeld

Prisbelønnet journalist, forfatter, komiker, samfunnsdebattant og influenser som bruker seg selv aktivt for å engasjere sitt publikum.

...

no-image

Elise By Olsen

Elise By Olsen havnet i de internasjonale medienes søkelys som «verdens yngste magasinredaktør» da hun i en alder av 13 år lanserte magasinet Recens Paper.

...

no-image

Nils Brenna

Nils Brenna har vært involvert i kartlegging av nordmenn og observering av trender og tendenser i Norge. Med dette som bakgrunn underholder han deg med å finne ut om du er som "folk flest".

...

no-image

Marte Klouman

Markedsføringsekspert som brenner for å hjelpe folk med å lykkes gjennom netthandel og digital markedsføring.

...

no-image

Jørgen Notland

Utvikler av trygghetsappen «Flare» og Bitcoinekspert som deler ut av sin viten om det moderne fenomenet.

...

no-image

Silvija Seres

Matematiker og teknologiekspert med mange års erfaring som leder i bedrifter innen forskjellige bransjer.

...

no-image

Tonje Elisabeth Aarøe

Rådgiver for noen av verdens største selskaper. Med bred internasjonal erfaring vil hun øke din bevissthet og potensiale.

...

no-image

Sjur Dagestad

Med bakgrunn som smed og kunstner, og over 30 års erfaring, er dette en annerledes formidler av innovasjon.

...

no-image

Gunnar Roland Tjomlid

Profilert blogger med bakgrunn i vitenskap og kritisk tenkning gir deg frisk innsikt i aktuelle samfunnsdebatter.

...

no-image

Ivar Haugstad

Sosialantropolog og spesialist på arbeidskultur.

...

no-image

Micael Dahlén

Lær mer om fremtiden av en av Sveriges mest populære foredragsholdere innen forbrukeratferd og markedsføring.

...

no-image

Göran Adlén

Ettertraktet trendanalytiker som samarbeider med internasjonale varemerker - lær om trender, ledelse og kommunikasjon.

...

Forbrukeratferd
Forbrukeratferd
5 av 5 stjerner

"Veldig god oppfølging både før og etter foredraget."

Statoil ASA

Om emnet: Forbrukeratferd

  • Med forbrukeratferd legges det vekt på hvilke faktorer som styrer og påvirker forbrukerens atferd, og hvordan markedsføreren kan dra nytte av disse faktorene.
  • Forbrukeren er uavhengig og tar sine egne beslutninger. Men det er mange underliggende forhold som påvirker en kjøpsbeslutning, som for eksempel personlige holdninger, kulturell og sosial påvirkning, økonomi, tid, sted og anledning. Derfor kan forbrukeren også påvirkes til en viss grad.
  • Å se tingene fra kundens perspektiv anses av mange som selve nøkkelen til suksess. Men det å se tingene fra kundens perspektiv, er langt enklere sagt enn gjort.
  • Et foredrag om forbrukeratferd skal ikke bare gjøre deg i stand til å se tingene fra kundenes ståsted. Kunnskapen gir også andre fordeler. F.eks. blir man bedre i stand til å vite hvilke “knapper” man skal trykke på for å manipulere andre mennesker (kunden), og man kan lettere gjennomskue andre som prøver å manipulere deg.
Forespørsel om pris og dato