Tlf. 911 16 989

Få profesjonell rådgivning av våre flinke konsulenter
profile-cover-generic-02-blue

Forelesere om Forbrukerinnsikt

Her finner du foredragsholdere som kan snakke om forbrukerinnsikt. Du kan klikke deg inn under de enkelte foredragsholderne og lese om dem der. Samtidig er du velkommen til å ringe oss eller fylle ut et forespørselsskjema dersom det er lettere for deg at vi kommer med forslag til foredragsholdere som passer til ditt arrangement. Det er både raskt og enkelt!

Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

eller ring oss

Tlf. 911 16 989
Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

Athenas er din direkte kontakt til landets beste foredragsholdere

Vi har øye for detaljer og booker hvert år tusenvis av foredrag for alle typer kunder

Vi har håndplukket landets beste foredragsholdere, så vi kan sikre helt riktig match til ditt arrangement

Athenas er Skandinavias største formidler av foredrag

Athenas hjelper deg med den perfekte løsning, uansett budsjett og tidshorisont

Athenas er opptatt av å skape gode arbeidsplasser, og av å stimulere til arbeidsglede og inspirasjon i norsk næringsliv

Athenas formidler årlig flere tusen foredrag i Norge og resten av verden

Athenas håndterer over 100 forespørsler fra både store og små arbeidsplasser – hver dag

Alle forelesere om forbrukerinnsikt (13)

Hjelp meg å velge
no-image

Kristin Lindhjem

En entusiastisk trendforsker med spisskompetasne på bygg, interiør og bolig. Kristin formidler både interiør- og forbrukertrender, tips og råd på en engasjerende og lett forståelig måte.

...

no-image

Veronica Simoné Fjeld

Prisbelønnet journalist, forfatter, komiker, samfunnsdebattant og influenser som bruker seg selv aktivt for å engasjere sitt publikum.

...

no-image

Nils Brenna

Nils Brenna har vært involvert i kartlegging av nordmenn og observering av trender og tendenser i Norge. Med dette som bakgrunn underholder han deg med å finne ut om du er som "folk flest".

...

no-image

Marte Klouman

Markedsføringsekspert som brenner for å hjelpe folk med å lykkes gjennom netthandel og digital markedsføring.

...

no-image

Tor Åge Eikerapen

Som psykolog og spesialist i organisasjonspsykologi er han en av landets mest brukte foredragsholdere.

...

no-image

Silvija Seres

Matematiker og teknologiekspert med mange års erfaring som leder i bedrifter innen forskjellige bransjer.

...

no-image

Sjur Dagestad

Med bakgrunn som smed og kunstner, og over 30 års erfaring, er dette en annerledes formidler av innovasjon.

...

no-image

Gunnar Roland Tjomlid

Profilert blogger med bakgrunn i vitenskap og kritisk tenkning gir deg frisk innsikt i aktuelle samfunnsdebatter.

...

no-image

Kjell Nordström

Kjenner du til karaoke capitalism og funky business? Dette er en av forskerne og skaperne bak konseptene.

...

no-image

Ivar Haugstad

Sosialantropolog og spesialist på arbeidskultur.

...

no-image

Ole Petter Nyhaug

Gründer, dagligleder, kjent for markedsanalyser og forbrukerinnsikt. En av Norges mest populære foredragsholdere.

...

no-image

Micael Dahlén

Lær mer om fremtiden av en av Sveriges mest populære foredragsholdere innen forbrukeratferd og markedsføring.

...

no-image

Göran Adlén

Ettertraktet trendanalytiker som samarbeider med internasjonale varemerker - lær om trender, ledelse og kommunikasjon.

...

Forbrukerinnsikt
Forbrukerinnsikt
5 av 5 stjerner

"Veldig profesjonelt hele veien :) Kontaktpersonen var interessert, kunnskapsrik, serviceinnstilt, hyggelig og profesjonell."

Eining for innvandring og integrering, Aukra kommune

Om emnet: Forbrukerinnsikt

  • Et foredrag om forbrukerinnsikt gir deg kunnskap og redskaper til hvordan du kan rette produkter og service mot kunder etter deres behov.
  • Å vite hva kunden er ute etter og oppfatte deres behov gir økt service og troverdighet, og er tidssparende for bedriften.
Forespørsel om pris og dato