Tlf. 911 16 989
Få profesjonell rådgivning av våre flinke konsulenterTlf. 911 16 989
Generasjon Z er betegnelsen på generasjonen som er født fra slutten av 1990-årene og til cirka 2010-årene. Denne generasjonen er digitalt innfødte og har brukt moderne teknologi og Internett hele livet. De har god kompetanse når det gjelder teknologi og sosiale medier, har store forventninger til innhold og lite tillit til tradisjonell markedsføring. Du har cirka åtte sekunder på å fange oppmerksomheten deres.
Fyll ut skjemaet under, så hjelper vi deg med å finne en foredragsholder som snakker om Generasjon-Z. Du får lynraskt svar på din forespørsel.
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Generasjon-Z er vokst opp med øyeblikkelig tilgjengelighet til informasjon på internett. De er en kjøpesterk generasjon, som ikke lar seg lure av tradisjonell markedsføring. De stoler mer på omdømme og utsagn fra ambassadører, eller «influencers».
«Digital natives» er en annen betegnelse på generasjonen, fordi de er de første som vokser opp med umiddelbar tilgang til internett, videospill, nettbutikker og sosiale medier.
Denne selvtenkende og nettverksøkende generasjonen lar seg ikke lure og forføre av tradisjonelle merkevarer og annonser. De er ekstremt opptatt av det autentiske, ærlige, troverdige og rettferdige, og har tvunget mange selskaper til å måtte tenke anderledes.
Forespørsel om pris og datoFyll ut skjemaet under, så hjelper vi deg med å finne en foredragsholder som snakker om Generasjon-Z. Du får lynraskt svar på din forespørsel.