Gå til hovedinnhold Gå til footeren

Målgrupper

Her finner du foredragsholdere som kan snakke om målgrupper. Du kan klikke deg inn under de enkelte foredragsholderne og lese om dem der. Samtidig er du velkommen til å ringe oss eller fylle ut et forespørselsskjema dersom det er lettere for deg at vi kommer med forslag til foredragsholdere som passer til ditt arrangement. Det er både raskt og enkelt!
Be om pris og tilgjengelighet

Finn den perfekte match til ditt event

Ring oss

911 16 989

Foredragsholdere om målgrupper

  • Nils Brenna

    Nils Brenna har vært involvert i kartlegging av nordmenn og observering av trender og tendenser i Norge. Med dette som bakgrunn underholder han deg med å finne ut om du er som "folk flest".
  • Geir Hågen Karlsen

    Profilert og ettertraktet foredragsholder og ledende ekspert på geopolitiske trusler, sikkerhetsutfordringer og krisehåndtering. Gir praktiske råd om håndtering for næringslivet.
  • Jan Fredrik Beck-Bjørntvedt

    Med over 15 års erfaring fra NRK leverer Jan Fredrik inspirerende og underholdende foredrag som vil gi deg konkrete verktøy for å styrke kulturen på din arbeidsplass, gjennom historiefortelling.
  • Elise By Olsen

    Som TED Talk-foredragsholder og anerkjent redaktør, hjelper Elise By Olsen selskaper med å tilpasse seg fremtidens digitale landskap og forbrukertrender, samt å forstå Gen Z og kulturelle trender.
  • Loveleen Rihel Brenna

    Forretningsutvikler og forfatter med flere verv som gledelig deler sitt pågangsmot, sin iver og erfaringer.
  • Karl-Fredrik Tangen

    Samfunnsviter, førstelektor og forfatter med erfaring fra reklamebransjen, strategirådgivning og markedsanalyse.
  • Daniel Kvammen

    Daniel Kvammen er en folkekjær artist, med flere priser og en stor fanskare. Nå forteller han åpent og ærlig om egen sårbarhet og viktigheten av åpenhet, og det å tørre å gripe inn.

Finn den perfekte match til ditt event

Om emnet: Målgrupper

Et foredrag om målgrupper passer godt for bedrifter som jobber med salg og markedsføring.

Kjenner du motpartens motiver for å kjøpe ideene og varene dine, står du mye sterkere i en salgssituasjon.

En målgruppe er en primærgruppe av mennesker man ønsker å nå. Gjerne med et bestemt budskap eller gjennom salgstiltak.

Kriterier for målgrupper kan for eksempel være geografisk område eller sosiodemografiske variabler som alder, kjønn, inntekt, interesser, utdannelse, holdninger, sosial status, livssyn, lønn og liknende.

Finn den perfekte match til ditt event

Trenger du hjelp?

Telefon: 911 16 989

E-post: kontakt@athenas.no