Tlf. 911 16 989

Få hjelp av våre profesjonelle rådgivere
profile-cover-generic-02-blue

Forelesere om Service Excellence

Her finner du foredragsholdere som kan snakke om service excellence. Du kan klikke deg inn under de enkelte foredragsholderne og lese om dem der. Samtidig er du velkommen til å ringe oss eller fylle ut et forespørselsskjema dersom det er lettere for deg at vi kommer med forslag til foredragsholdere som passer til ditt arrangement. Det er både raskt og enkelt!

Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

eller ring oss

Tlf. 911 16 989
Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Athenas formidler årlig flere tusen foredrag i Norge og resten av verden

Athenas er Skandinavias største formidler av foredrag

Athenas er din direkte kontakt til landets beste foredragsholdere

Athenas håndterer over 100 forespørsler fra både store og små arbeidsplasser – hver dag

Athenas hjelper deg med den perfekte løsning, uansett budsjett og tidshorisont

Vi har øye for detaljer og booker hvert år tusenvis av foredrag for alle typer kunder

Athenas er opptatt av å skape gode arbeidsplasser, og av å stimulere til arbeidsglede og inspirasjon i norsk næringsliv

Vi har håndplukket landets beste foredragsholdere, så vi kan sikre helt riktig match til ditt arrangement

Alle forelesere om service excellence (6)

Hjelp meg å velge

Om emnet: Service Excellence

  • Service excellence er et engelsk uttrykk som dekker over særdeles god service overfor kunder. Det er altså snakk om et begrep som først og fremst forbindes med næringslivet.
  • Et høyt servicenivå kommer ikke av seg selv, og det er heller ikke nok bare å være høflig og bytte produkter som ikke levde opp til kundens forventninger.
  • Service excellence handler i høy grad også om spesifisert kunnskap. Kommer hr. Hensen inn i en musikkforretning for å finne den helt rette Gustav Mahler-symfoni til sin kone, så kan det ikke hjelpe noe at ekspeditøren gir ham Mozart i stedet, for det bare er klassisk musikk. Det høye servicenivået krever en reel kunnskap.
  • Foredrag om service excellence tar begrepet under refleksjon og kommer inn på hva som egentlig skal til for å oppnå det helt høye servicenivået.
Forespørsel om pris og dato