Tlf. 911 16 989

Få profesjonell rådgivning av våre flinke konsulenter
profile-cover-generic-01-blue

Forelesere om Online Medier

Her finner du foredragsholdere som kan snakke om online medier. Du kan klikke deg inn under de enkelte foredragsholderne og lese om dem der. Samtidig er du velkommen til å ringe oss eller fylle ut et forespørselsskjema dersom det er lettere for deg at vi kommer med forslag til foredragsholdere som passer til ditt arrangement. Det er både raskt og enkelt!

Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

eller ring oss

Tlf. 911 16 989
Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

Athenas er din direkte kontakt til landets beste foredragsholdere

Athenas formidler årlig flere tusen foredrag i Norge og resten av verden

Athenas håndterer over 100 forespørsler fra både store og små arbeidsplasser – hver dag

Vi har øye for detaljer og booker hvert år tusenvis av foredrag for alle typer kunder

Vi har håndplukket landets beste foredragsholdere, så vi kan sikre helt riktig match til ditt arrangement

Athenas er Skandinavias største formidler av foredrag

Athenas er opptatt av å skape gode arbeidsplasser, og av å stimulere til arbeidsglede og inspirasjon i norsk næringsliv

Athenas hjelper deg med den perfekte løsning, uansett budsjett og tidshorisont

Alle forelesere om online medier (11)

Hjelp meg å velge
no-image

Silje Landevåg

Silje Landevåg er gründer av Getinspired og investor i Do it with passion. Hun har stor lidenskap for markedsføring, netthandel og verdiskaping.

...

no-image

Sandra Lyng

Sandra er Indre Styrketrener, podkastvert og en influencer som bruker plattformene sine til å spre mer kunnskap innenfor psykisk helse. Lyng er også forfatter, låtskriver og artist.

...

no-image

Elise By Olsen

Elise By Olsen havnet i de internasjonale medienes søkelys som «verdens yngste magasinredaktør» da hun i en alder av 13 år lanserte magasinet Recens Paper.

...

no-image

Jan Sollid Storehaug

Grunnleggende teknologioptimist og seriegründer med 35 års ledererfaring og bred internasjonal bakgrunn.

...

no-image

Torgeir Waterhouse

Få innsikt innen digitalisering, IT, tech og fremtiden av et av de viktigste navnene i debatten om IT-politiske spørsmål.

...

no-image

Lars Bratsberg

Tidligere Google-topp og digital evangelist som holder foredrag om aktuelle emner innen digitalisering og fremtiden.

...

no-image

Synneva Erland

Kommunikasjonsekspert, sanger og skuespiller med spisskompetanse på kommunikasjon, bedriftskultur og ledelse.

...

no-image

Jørgen Notland

Utvikler av trygghetsappen «Flare» og Bitcoinekspert som deler ut av sin viten om det moderne fenomenet.

...

no-image

Stian Sandø

Newton-programleder, teknogründer og Kjendisfarmen-deltaker som brenner for å gjøre naturvitenskap spennende.

...

no-image

Tonje Elisabeth Aarøe

Rådgiver for noen av verdens største selskaper. Med bred internasjonal erfaring vil hun øke din bevissthet og potensiale.

...

no-image

Gunnar Roland Tjomlid

Profilert blogger med bakgrunn i vitenskap og kritisk tenkning gir deg frisk innsikt i aktuelle samfunnsdebatter.

...

Online Medier
Online Medier
5 av 5 stjerner

"Veldig profesjonelt hele veien :) Kontaktpersonen var interessert, kunnskapsrik, serviceinnstilt, hyggelig og profesjonell."

Eining for innvandring og integrering, Aukra kommune

Om emnet: Online Medier

  • Med Internetts utbredelse de siste årene har det oppstått en rekke online medier.
  • Det kan være snakk om nettversjoner av eksisterende medier, for eksempel tv-stasjoner og aviser, men det finnes også sosiale nettverk som  Facebook, Twitter og MySpace.
  • Hvilke typer online medier finnes, og hvordan fungerer de forskjellige? Kan man snakke om at vi i det 21. århundrede, nettopp grunnet Internett og online medier, er ved å bevege oss vekk fra et samfunn kjennetegnet ved massemediebasert enveiskommunikasjon (tv, radio, aviser i tradisjonell forstand) til et samfunn med flerveiskommunikasjon, ofte brukerbasert?
  • Foredrag om online medier ser nærmere på emnet og besvarer relevante spørsmål.
Forespørsel om pris og dato