Tlf. 911 16 989

Få hjelp av våre profesjonelle rådgivere
profile-cover-generic-02-blue

Forelesere om Servicekultur

Her finner du foredragsholdere som kan snakke om servicekultur. Du kan klikke deg inn under de enkelte foredragsholderne og lese om dem der. Samtidig er du velkommen til å ringe oss eller fylle ut et forespørselsskjema dersom det er lettere for deg at vi kommer med forslag til foredragsholdere som passer til ditt arrangement. Det er både raskt og enkelt!

Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

eller ring oss

Tlf. 911 16 989
Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Vi har øye for detaljer og booker hvert år tusenvis av foredrag for alle typer kunder

Athenas er din direkte kontakt til landets beste foredragsholdere

Athenas er opptatt av å skape gode arbeidsplasser, og av å stimulere til arbeidsglede og inspirasjon i norsk næringsliv

Athenas formidler årlig flere tusen foredrag i Norge og resten av verden

Athenas håndterer over 100 forespørsler fra både store og små arbeidsplasser – hver dag

Athenas hjelper deg med den perfekte løsning, uansett budsjett og tidshorisont

Vi har håndplukket landets beste foredragsholdere, så vi kan sikre helt riktig match til ditt arrangement

Athenas er Skandinavias største formidler av foredrag

Alle forelesere om servicekultur (9)

Hjelp meg å velge
no-image

Igor Dunderovic

Dramatiker, komiker og sivilingeniør, kjent for sine harselerende betraktninger av Norge og norsk flerkultur.

...

no-image

Kjetil Kristoffersen

Kjetil Kristoffersen er gründer, motivator og foredragsholder. Gjennom et rørende, morsomt og inspirerende foredrag, gir han tilhørerne lyst og frihet til å prestere, og skaper meningsfulle endringer.

...

no-image

Silje Landevåg

Silje Landevåg er en kremmer som motiveres av å tenke stort, skape vinnerteam og tørre å våge. Hun har stor lidenskap for prestasjonskultur, forretningsutvikling og verdiskapende investeringer.

...

no-image

Leif Erik Moe Paulsen

Inspirerende foredragsholder, som kombinerer sin faglige kompetanse med personlige erfaringer fra spilleavhengighet og psykiske problemer, til å snakke om hvordan man kan skape positiv endring.

...

no-image

Adrian Lund

Engasjert foredragsholder som brenner for et inkluderende arbeidsliv der alle personlighetstyper er verdifulle.

...

no-image

Olav Haraldseid

Prisvinnende foredragsholder, prestasjonsstyrker og en toppleder som presterer å gjøre kjedelige emner underholdende.

...

no-image

Katarina Lalander Hamnes

Oppdag Katarina Lalander Hamnes: Din nøkkel til eksepsjonell service, menneskelig samspill og inspirerende arbeidsmiljø!

...

no-image

Heidi Klefstad

Sett et smil på ansiktene til kollegene eller medlemmene dine med et foredrag med den svært motiverende daglige gledessprederen.

...

no-image

Pellegrino Riccardi

Tverrkulturell ekspert, motivator, informativ edutainer og kommunikasjonsrådgiver med dyp innsikt i kommunikasjon.

...

Servicekultur
Servicekultur
5 av 5 stjerner

"Supert! Blide og hyggelige og følger opp!"

DNB Eiendom AS

Om emnet: Servicekultur

  • Servicekultur handler om de måtene kunder, klienter, pasienter, borgere behandles, f.eks. når det kjøpes nye sko i sko-butikken eller når det bestilles nytt pass.
  • Servicekultur handler selvsagt om god service – ihvertfall ideelt sett. Men det kan være så som så men den gode servicen, hvis det ikke eksisterer en god servicekultur. Så kan det ende med det stikk motsatte.
  • Hva er god servicekultur og hvordan skaper man en slik? Er det forskjell på servicekultur mellom privat-drevne bedrifter og offentlige institusjoner? Hvem har ansvaret for servicekulturen?
  • Foredrag om servicekultur tar fatt om roten på den slags spørsmål og forsøker å kaste lys over saken.
Forespørsel om pris og dato