Tlf. 911 16 989

Få profesjonell rådgivning av våre flinke konsulenter
profile-cover-generic-05

Forelesere om Servicekultur

Her finner du foredragsholdere som kan snakke om servicekultur. Du kan klikke deg inn under de enkelte foredragsholderne og lese om dem der. Samtidig er du velkommen til å ringe oss eller fylle ut et forespørselsskjema dersom det er lettere for deg at vi kommer med forslag til foredragsholdere som passer til ditt arrangement. Det er både raskt og enkelt!

Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

eller ring oss

Tlf. 911 16 989
Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

Vi har øye for detaljer og booker hvert år tusenvis av foredrag for alle typer kunder

Athenas håndterer over 100 forespørsler fra både store og små arbeidsplasser – hver dag

Athenas er Skandinavias største formidler av foredrag

Athenas er opptatt av å skape gode arbeidsplasser, og av å stimulere til arbeidsglede og inspirasjon i norsk næringsliv

Athenas er din direkte kontakt til landets beste foredragsholdere

Athenas hjelper deg med den perfekte løsning, uansett budsjett og tidshorisont

Athenas formidler årlig flere tusen foredrag i Norge og resten av verden

Vi har håndplukket landets beste foredragsholdere, så vi kan sikre helt riktig match til ditt arrangement

Alle forelesere om servicekultur (7)

Hjelp meg å velge
no-image

Leif Erik Moe Paulsen

Salgstreneren som hjelper deg med å skape gode vaner.

...

no-image

Annicken R. Day

Annicken R. Day er kultur strateg, globalt etterspurt foredragsholder, TEDx-taler, forfatter og gründer av Corporate Spring; med noen av verdens ledende selskaper på kundelisten.

...

no-image

Olav Haraldseid

Prisvinnende foredragsholder, prestasjonsstyrker og en toppleder som presterer å gjøre kjedelige emner underholdende.

...

no-image

Katarina Lalander Hamnes

Bedriftsrådgiver og kreativ foredragsholder med kundebegeistring og kundeservice som sitt spesialområde!

Katarina Lalander Hamnes har service og kundebegeistring som sitt spesialområde. Med over 20 års erfaring er Katarinas visjon å bidra til forrykende service og motivasjon blant kundene sine. Hun holder humoristiske og kreative foredrag som kan...

no-image

Heidi Klefstad

Sett et smil på ansiktene til kollegene eller medlemmene dine med et foredrag med den svært motiverende daglige gledessprederen.

Med 30 års erfaring har Heidi Klefstad mye å lære bort om å motivere. I en løs og ledig tone kommer hun med hverdagsfilosofiske betraktninger rundt det å våge å velge glede som tilnærming for å oppnå det du ønsker - både i arbeid og...

no-image

Morten Brandt

Denne salgsguruen er med over 30 års erfaring en av Norges mest ettertraktede innen motivasjon og arbeidsglede.

Morten Brandt har en evne til å fange oppmerksomheten, fremkalle latteren og inspirere til ettertenksomheten. Det er ikke nok å ha gode planer og ideer. Action er Mortens...

no-image

Pellegrino Riccardi

Tverrkulturell ekspert, motivator, informativ edutainer og kommunikasjonsrådgiver med dyp innsikt i kommunikasjon.

...

Servicekultur
Servicekultur
5 av 5 stjerner

"Veldig fornøyd med servicen gjennom hele løpet."

Direktoratet for økonomistyring

Om emnet: Servicekultur

  • Servicekultur handler om de måtene kunder, klienter, pasienter, borgere behandles, f.eks. når det kjøpes nye sko i sko-butikken eller når det bestilles nytt pass.
  • Servicekultur handler selvsagt om god service – ihvertfall ideelt sett. Men det kan være så som så men den gode servicen, hvis det ikke eksisterer en god servicekultur. Så kan det ende med det stikk motsatte.
  • Hva er god servicekultur og hvordan skaper man en slik? Er det forskjell på servicekultur mellom privat-drevne bedrifter og offentlige institusjoner? Hvem har ansvaret for servicekulturen?
  • Foredrag om servicekultur tar fatt om roten på den slags spørsmål og forsøker å kaste lys over saken.
Forespørsel om pris og dato