Gå til hovedinnhold Gå til footeren

Servicekultur

Her finner du foredragsholdere som kan snakke om servicekultur. Du kan klikke deg inn under de enkelte foredragsholderne og lese om dem der. Samtidig er du velkommen til å ringe oss eller fylle ut et forespørselsskjema dersom det er lettere for deg at vi kommer med forslag til foredragsholdere som passer til ditt arrangement. Det er både raskt og enkelt!
Be om pris og tilgjengelighet

Finn den perfekte match til ditt event

Ring oss

911 16 989

Foredragsholdere om servicekultur

  • Leif Erik Moe Paulsen

    Leif Erik Moe Paulsen

    Inspirerende foredragsholder, som kombinerer sin faglige kompetanse med personlige erfaringer fra spilleavhengighet og psykiske problemer, til å snakke om hvordan man kan skape positiv endring.
  • Heidi Klefstad

    Sett et smil på ansiktene til kollegene eller medlemmene dine med et foredrag med den svært motiverende daglige gledessprederen.
  • Katarina Lalander Hamnes

    Oppdag Katarina Lalander Hamnes: Din nøkkel til eksepsjonell service, menneskelig samspill og inspirerende arbeidsmiljø!
  • Kjetil Kristoffersen

    Kjetil Kristoffersen er gründer, motivator og foredragsholder. Gjennom et rørende, morsomt og inspirerende foredrag, gir han tilhørerne lyst og frihet til å prestere, og skape meningsfulle endringer.
  • Pellegrino Riccardi

    Tverrkulturell ekspert, motivator, informativ edutainer og kommunikasjonsrådgiver med dyp innsikt i kommunikasjon.
  • Silje Landevåg

    Silje Landevåg er en kremmer som motiveres av å tenke stort, skape vinnerteam og tørre å våge. Hun har stor lidenskap for prestasjonskultur, forretningsutvikling og verdiskapende investeringer.
  • Olav Haraldseid

    Prisvinnende foredragsholder, prestasjonsstyrker og en toppleder som presterer å gjøre kjedelige emner underholdende.
  • Adrian Lund

    Engasjert foredragsholder som brenner for et inkluderende arbeidsliv der alle personlighetstyper er verdifulle.
  • Igor Dunderovic

    Dramatiker, komiker og sivilingeniør, kjent for sine harselerende betraktninger av Norge og norsk flerkultur.

Finn den perfekte match til ditt event

Om emnet: Servicekultur

Servicekultur handler om de måtene kunder, klienter, pasienter, borgere behandles, f.eks. når det kjøpes nye sko i sko-butikken eller når det bestilles nytt pass.

Servicekultur handler selvsagt om god service – ihvertfall ideelt sett. Men det kan være så som så men den gode servicen, hvis det ikke eksisterer en god servicekultur. Så kan det ende med det stikk motsatte.

Hva er god servicekultur og hvordan skaper man en slik? Er det forskjell på servicekultur mellom privat-drevne bedrifter og offentlige institusjoner? Hvem har ansvaret for servicekulturen?

Foredrag om servicekultur tar fatt om roten på den slags spørsmål og forsøker å kaste lys over saken.

Finn den perfekte match til ditt event

Trenger du hjelp?

Telefon: 911 16 989

E-post: kontakt@athenas.no