Trude Falck Bjånes
4.80 av 5
Topprangert!5 av 5
Siri og Trude har gjort mitt liv som leder og person mye bedre!
Leder
Sperre Industrier
4.80 av 5
Topprangert!5 av 5
Siri og Trude har gjort mitt liv som leder og person mye bedre!
Leder
Sperre Industrier
Trude Falck Bjånes har jobbet i IT- og mediebransjen, og som rådgiver og fasilitator innen leder- og organisasjonsutvikling. I tillegg har hun drevet kulturutviklingsprosesser, designet og holdt en rekke kurs. Hun er utdannet diplom markedsøkonom og coach, og har i tillegg flere kurs innen ledelse, kommunikasjon, samhandling og e-handel. Trude står også bak og holder det fortsatt svært populære og praktiske kurset i Hverdagsledelse.
Trude bistår team til å bli mer engasjerte og samkjørte på tvers av generasjoner. Hun holder engasjerende foredrag om hverdagsledelse og brobygging, og tar for seg utfordringer som kan oppstå når generasjoner jobber sammen. Mange arbeidsplasser tar ikke tak for å tette gapet som oppstår, og forhindre diskrimering. Ikke fordi de ikke vil, - men kanskje mest av alt fordi de vet ikke hvordan. Risikoen ved dette er at utfordringene overskygger fordelene man sitter på med en mangfoldig arbeidsplass. Ny forskning viser at det å tilrettelegge for utvikling, mestring og arbeidsglede gjennom arbeidslivs løpet, er lønnsomt, klokt og helt nødvendig, - og Trude snakker om hvordan dere kan gjøre dette.
5 av 5
Siri og Trude har gjort mitt liv som leder og person mye bedre!
Leder Sperre Industrier
4 av 5
Jeg har opplevd Trude som en meget kompetent og dyktig coach. Med lang erfaring fra ulike lederstillinger i næringslivet fremstår hun med en troverdighet ift. problemstillinger knyttet til karriereutvikling. Trude er raus og flink til å oppmuntre / løfte deg og samtidig direkte og tøff nok til å utfordre de tingene hun mener er nødvendig i en sånn prosess! Spesielt har jeg satt pris på ulike teknikker som har satt i gang min bevissthet på ulike områder – og at hun har hjulpet meg til selv å finne svarene. Det er masse positiv energi rundt Trude som gjør at jeg vil anbefale henne på det sterkeste!
Tidligere CRM-direktør Viasat
5 av 5
Dette er ujålete og konkrete kurs innenfor hverdagsledelse som jeg tror de fleste arbeidsgivere ville hatt nytte av.
Anders Teigen, leder digitalisering Tafjord
5 av 5
I Norkart hadde vi hatt gleden å samarbeide med Trude i «covid-19» perioden hvor hun har gjennomført et digitalt lederprogram for våre 25 mellomledere – med tittel «Hverdagsledelse i den nye normalen». Etter ett intromøte og 3 halvdagssamlinger har vi effektivt fått satt fokus på lederrollen, «samlet» lederkollegiet, og opplever en ny giv. Gjennom kurset fikk deltakerne gode praktiske tips, og gruppearbeidene opplevdes nyttige for å dele erfaringer og gi hverandre gode råd. Vi valgte å kjøre et intensivt program, da vi forsto at ledelse fra hjemmekontor ville bli en langvarig situasjon – og vi har fått så gode resultater at dette vil fortsette. Trude har vært helt avgjørende for suksessen – ved å forstå hvilke behov vi har, for deretter velge ut temaer og områder som løftet oss. Hun er en dyktig fasilitator – kombinert med erfaring og kunnskap, og ikke minst en kommunikasjonsform som treffer oss veldig godt.
Kommunikasjonsdirektør, Kari Mette Toverud Norkart AS
5 av 5
Trude er en erfaren dame med mange reelle historier å formidle, fremstår svært troverdig og hadde godt fokus på viktigheten av gode relasjoner og hva som skaper det. Hun hadde god styring på pauser og plenumsdiskusjoner, og tiden gikk fort – så fort at vi gjerne skulle hatt enda mer tid til å trekke kort og snakke sammen i grupper.
Ingjerd Kirkedam Statens vegvesen
Trude Falck Bjånes foredrag:
Det oppleves stadig konflikt og uenighet mellom “de gamle traverne” og “de unge fremadstormende” – mellom de som gjør det «på gamlemåten» og de som er «født digitale». Mange arbeidsplasser tar ikke tak for å tette gapet, og forhindre diskrimering. Ikke fordi de ikke vil, - men kanskje mest av alt fordi de vet ikke hvordan. Trude gir dere verktøy til å takle disse situasjonene, og samtidig bygge bro mellom generasjonene på arbeidsplassen.