Lasting innhold ...

Tlf. 911 16 989

Få profesjonell rådgivning av våre flinke konsulenter
profile-cover-generic-05

Forelesere om Servicesalg

Her finner du foredragsholdere som kan snakke om servicesalg. Du kan klikke deg inn under de enkelte foredragsholderne og lese om dem der. Samtidig er du velkommen til å ringe oss eller fylle ut et forespørselsskjema dersom det er lettere for deg at vi kommer med forslag til foredragsholdere som passer til ditt arrangement. Det er både raskt og enkelt!

Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

eller ring oss

Tlf. 911 16 989
Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

Vi har øye for detaljer og booker hvert år tusenvis av foredrag for alle typer kunder

Athenas er opptatt av å skape gode arbeidsplasser, og av å stimulere til arbeidsglede og inspirasjon i norsk næringsliv

Athenas er din direkte kontakt til landets beste foredragsholdere

Athenas hjelper deg med den perfekte løsning, uansett budsjett og tidshorisont

Vi har håndplukket landets beste foredragsholdere, så vi kan sikre helt riktig match til ditt arrangement

Athenas formidler årlig flere tusen foredrag i Norge og resten av verden

Athenas håndterer over 100 forespørsler fra både store og små arbeidsplasser – hver dag

Athenas er Skandinavias største formidler av foredrag

Alle forelesere om servicesalg (6)

Hjelp meg å velge
John John Bruseth

John John Bruseth

Bli inspirert til å ta ansvar for deg selv og dine medmennesker med sosial entreprenør, journalist og eventyrer.

John John Bruseth er en ekte ildsjel. Han har egeninitiert og drevet en rekke suksessfulle, ideelle prosjekter i Afrika - med utrolige resultater. Han har reddet aper fra utryddelse og gitt tareslavene på Zanzibar et nytt liv. Initiativene hans er...

Cecilie Thunem-Saanum

Cecilie Thunem-Saanum

Tidsbruksekspert med bakgrunn innen ledelse. En foredragsholder med fokus på konkrete tips og nytteverdi for lyttene.

Cecilie Thunem-Saanum er en av Norges ledende kurs- og foredragsholdere i kommunikasjon og tidsbruk. Hun er fast gjestekommentator og kronikør i flere aviser og tidsskrifter, og forfatteren bak den kritikerroste boken «Tid til alt»....

Per Stilling

Per Stilling

Siviløkonom og tidligere verdensmester i debatt-teknikk med bakgrunn innen salg, service og opplæring.

Per Stilling er Managing Partner i Training Norge, og har både kompetansen og motivasjonen til å skape et trygt grunnlag for atferdsendring gjennom målrettet opplæring. Foredragene hans gir lyst til å lære...

Olav Haraldseid

Olav Haraldseid

Prisvinnende foredragsholder og prestasjonsstyrker. En toppleder som presterer å gjøre kjedelige emner underholdende.

Olav Haraldseid er en prisbelønnet foredragsholder med solid toppledererfaring innenfor store norske selskaper. Han er ekspert på endringsledelse, kulturbygging og kundeservice innenfor salgsorganisasjoner og detaljhandelsvirksomheter. Olav mottok...

Katarina Lalander Hamnes

Katarina Lalander Hamnes

Bedriftsrådgiver og kreativ foredragsholder med kundebegeistring og kundeservice som sitt spesialområde!

Katarina Lalander Hamnes har service og kundebegeistring som sitt spesialområde. Med over 20 års erfaring er Katarinas visjon å bidra til forrykende service og motivasjon blant kundene sine. Hun holder humoristiske og kreative foredrag som kan...

Morten Brandt

Morten Brandt

Denne salgsguruen er med over 20 års erfaring en av Norges mest ettertraktede innen motivasjon og arbeidsglede.

Morten Brandt har en evne til å fange oppmerksomheten, fremkalle latteren og inspirere til ettertenksomheten. Det er ikke nok å ha gode planer og ideer. Action er Mortens...

Servicesalg
5 av 5 stjerner

"Flott, kjapp og positiv imøtekommenhet."

Troms fylkeskommune

Om emnet: Servicesalg

  • Servicesalg handler om salg av forskjellige serviceytelser, hvilket naturligvis er en ikke uvesentlig disiplin i et servicepreget samfunn som det norske.
  • Servicesalg skiller seg fra andre former for salg ved at det typisk ikke alltid vil være en fysisk, eller for den saks skyld digital konkret vare involvert. Det betyr også at man noen ganger er nødt til å agere annerledes i forhold til salg.
  • Hvordan selger man serviceytelser, hvordan prissetter man dem og hvordan skal de markedsføres? Hva er forskjellen på servicesalg og salg av andre varer?
  • Foredrag om servicesalg kaster lys over saken og forsøker å by på svar på den slags spørsmål samt flere til.
Forespørsel om pris og dato