Gå til hovedinnhold Gå til footeren

Kundeforståelse

Her finner du foredragsholdere som kan snakke om kundeforståelse. Du kan klikke deg inn under de enkelte foredragsholderne og lese om dem der. Samtidig er du velkommen til å ringe oss eller fylle ut et forespørselsskjema dersom det er lettere for deg at vi kommer med forslag til foredragsholdere som passer til ditt arrangement. Det er både raskt og enkelt!
Be om pris og tilgjengelighet

Finn den perfekte match til ditt event

Ring oss

911 16 989

Foredragsholdere om kundeforståelse

  • Cecilie Andvig

    Cecilie Andvig

    Instruktør, foredragsholder og ekspert innen salg, service, PR og motivasjon med over 20 års erfaring.
  • Thomas Erikson

    Forfatter av bøkene "Omgitt av idioter" og "Omgitt av psykopater" - som foredragene hans også er basert på.
  • Leif Erik Moe Paulsen

    Leif Erik Moe Paulsen

    Inspirerende foredragsholder, som kombinerer sin faglige kompetanse med personlige erfaringer fra spilleavhengighet og psykiske problemer, til å snakke om hvordan man kan skape positiv endring.
  • Peder Inge Furseth

    Peder Inge Furseth

    Få innsikt og råd om digital transformasjon, Amazon, og inntjeningsmodeller for markeder i endring av profilert BI-professor i innovasjon.
  • Per Stilling

    Siviløkonom og tidligere verdensmester i debatt-teknikk med bakgrunn innen salg, service og opplæring.
  • Cecilie Thunem-Saanum

    Cecilie Thunem-Saanum er en prisvinnende foredragsholder innen kommunikasjon og tidsstyring. Hun er også forfatter, rådgiver og mentor.
  • Christian Eek-Jensen

    Christian Eek-Jensen

    En ettertraktet, erfaren kurs- og foredragsholder som hjelper deg til å bli en mester i retorikk, trygg formidler og hvordan du kan bidra til et positivt felleskap ved å være bevisst ditt eget krop...
  • Charles Joachimsen

    Charles Joachimsen gir deg motivasjon og inspirasjon til å nå dine mål, samt bidra til å skape en god arbeidshverdag både for deg selv og dine kolleger.
  • Johan Osuldsen

    Med humor og faglig tyngde forteller han om samarbeid, kommunikasjon og kroppsspråk. Han drar fantastiske paralleller til showbiz, og til bl.a. Mamma Mia og Jul i Blåfjell.
  • Sjur Dagestad

    Med bakgrunn som smed og kunstner, og over 30 års erfaring, er dette en annerledes formidler av innovasjon.
  • Kjetil Kristoffersen

    Kjetil Kristoffersen er gründer, motivator og foredragsholder. Gjennom et rørende, morsomt og inspirerende foredrag, gir han tilhørerne lyst og frihet til å prestere, og skape meningsfulle endringer.
  • Pellegrino Riccardi

    Tverrkulturell ekspert, motivator, informativ edutainer og kommunikasjonsrådgiver med dyp innsikt i kommunikasjon.
  • Elin Hauge

    Kunstig intelligens er Elin Hauges hjemmebane, og med sin uredde og sterke utstråling på scenen tør hun å snakke enkelt om vanskelige teknologier.
  • Olav Haraldseid

    Prisvinnende foredragsholder, prestasjonsstyrker og en toppleder som presterer å gjøre kjedelige emner underholdende.
  • May-Bente Høiland Lode

    May-Bente Høiland Lode er en erfaren coach som holder inspirerende foredrag om arbeidsglede, motivasjon og gode relasjoner.
  • Adrian Lund

    Engasjert foredragsholder som brenner for et inkluderende arbeidsliv der alle personlighetstyper er verdifulle.
  • Veronica Rømo

    Med smittende latter og spennende livshistorier deles dype innsikter som inspirerer mennesker til å hente ut sitt fulle potensial.
  • Tore Petterson

    Tore er en levende foredragsholder som på en gripende og humoristisk måte tar opp temaer som relasjoner, annerledeshet, stigmatisering, omtanke og empati.

Finn den perfekte match til ditt event

Om emnet: Kundeforståelse

Vil man selge noe til kunder, varer, produkter, service, så sier det nesten seg selv at det koster så lite hvis man har en forståelse for sine kunder og deres behov.

Kundeforståelse handler om å kjenne til sin kundekrets, sitt segment. Dette f.eks. ut fra den tanken at en handel skal være god ikke kun for virksomheten, men også for kunden. Så er det samtidig større sjanse for at kunden vender tilbake.

Hva er god kundeforståelse og hvilke metoder og strategier kan man arbeide med i den forbindelse? Hvordan lærer man sine kunder og deres behov bedre å kjenne?

Foredrag om kundeforståelse tar fatt om emnet og ser på forskjellige muligheter.

Finn den perfekte match til ditt event

Trenger du hjelp?

Telefon: 911 16 989

E-post: kontakt@athenas.no