Tlf. 911 16 989

Få profesjonell rådgivning av våre flinke konsulenter
Kundeservice

Foredragsholdere om kundeservice

Utviklingen av teknologi kombinert med forandringer i kundenes forventninger tvinger bedrifter til å tilpasse måten de tilnærmer seg kundeservice på. I dag har kunder mer kunnskap, er mindre trofaste og stiller større krav til deg som servicegiver. 

Skap en wow-opplevelse! Vi har noen av landets ledende eksperter på kundeservice og kundeopplevelser. Book en av våre kunnskapsrike foredragsholdere og lær hvordan du gir dine kunder en opplevelse som dine konkurrenter ikke kan måle seg med. 

Forbered din bedrift på den konstante endringen i kundeservice med et foredrag fra en av foredragsholdere under. 

Book en ekspert i kundeservice

Fyll ut skjemaet under, så hjelper vi deg med å finne en foredragsholder innenfor kundeservice. Du får lynraskt svar på din forespørsel.

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

eller ring oss

Tlf. 911 16 989
Book en ekspert i kundeservice

Fyll ut skjemaet under, så hjelper vi deg med å finne en foredragsholder innenfor kundeservice. Du får lynraskt svar på din forespørsel.

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

Athenas formidler årlig flere tusen foredrag i Norge og resten av verden

Athenas er opptatt av å skape gode arbeidsplasser, og av å stimulere til arbeidsglede og inspirasjon i norsk næringsliv

Vi har øye for detaljer og booker hvert år tusenvis av foredrag for alle typer kunder

Vi har håndplukket landets beste foredragsholdere, så vi kan sikre helt riktig match til ditt arrangement

Athenas hjelper deg med den perfekte løsning, uansett budsjett og tidshorisont

Athenas er din direkte kontakt til landets beste foredragsholdere

Athenas er Skandinavias største formidler av foredrag

Athenas håndterer over 100 forespørsler fra både store og små arbeidsplasser – hver dag

Alle forelesere om kundeservice (32)

Hjelp meg å velge
no-image

Sigrun Vårvik

Sigrun Vårvik er MOT’s founding mother og var en nøkkelperson i MOT helt fra starten i 1994. Hun er en glødende og inspirerende foredragsholder med lang internasjonal erfaring i å bygge gode arbeidsmiljø.

...

no-image

Johan Osuldsen

Med humor og faglig tyngde forteller han om samarbeid, kreative løsninger og om å rekke deadline, med paralleller til bl.a. Mamma Mia og Jul i Blåfjell.

...

no-image

Tore Petterson

Tore er en levende foredragsholder som på en gripende og humoristisk måte tar opp temaer som relasjoner, annerledeshet, stigmatisering, omtanke og empati.

...

no-image

Aina Thunem

Aina har jobbet med kommunikasjon hele yrkeslivet. Hun inspirerer til bevissthet rundt avtrykket vi etterlater oss - i kommunikasjonen vår, møtene med andre og ikke minst i vårt eget liv.

...

no-image

Kjetil Kristoffersen

Kjetil Kristoffersen er gründer, motivator og foredragsholder. Gjennom et rørende, morsomt og inspirerende foredrag, gir han tilhørerne lyst og frihet til å prestere, og skaper meningsfulle endringer.

...

no-image

Charles Joachimsen

Charles Joachimsen gir deg motivasjon og inspirasjon til å nå dine mål, samt bidra til å skape en god arbeidshverdag både for deg selv og dine kolleger.

...

no-image

Svante Randlert

Svante Randler er forfatter og foredragsholder. Business & people advisor, ekspert på employer branding og hvordan skape en sterk merkevare eksternt.

...

no-image

May-Bente Høiland Lode

May-Bente Høiland Lode er en erfaren coach som holder inspirerende foredrag om arbeidsglede, motivasjon og gode relasjoner.

...

no-image

Kjetil Helliesen

Brenner for å hjelpe deg som har mål om å lede, eller jobbe i, en verdiorientert/-ledet organisasjon med ønske om å skape en bærekraftig og fremtidsrettet fremtid.

...

no-image

Leif Erik Moe Paulsen

Salgstreneren som hjelper deg med å skape gode vaner.

...

no-image

Elin Hauge

Kunstig intelligens er Elin Hauges hjemmebane, og med sin uredde og sterke utstråling på scenen tør hun å snakke enkelt om vanskelige teknologier.

...

no-image

Tor Åge Eikerapen

Som psykolog og spesialist i organisasjonspsykologi er han en av landets mest brukte foredragsholdere.

...

no-image

Thomas Erikson

Forfatter av bøkene "Omgitt av idioter" og "Omgitt av psykopater" - som foredragene hans også er basert på.

...

no-image

Bruce Dickinson

Multitalent i høyeste klasse! Vokalist i Iron Maiden og suksessfull forretningsmann og entreprenør.

...

no-image

Renate Skaue

Renate tar deg med på en positiv, inspirerende og tankevekkende reise inn i arbeidslivet. Hvem er du på din arbeidsplass? Og er du bevisst ditt bidrag til arbeidsmiljøet?

...

no-image

Tonje Elisabeth Aarøe

Rådgiver for noen av verdens største selskaper. Med bred internasjonal erfaring vil hun øke din bevissthet og potensiale.

...

no-image

Adrian Lund

Bli med på en følelsesfylt reise sammen med vår tourettes-rammede foredragsholder, motivator og komfortsone-ekspert.

...

no-image

Torkild Sköld

Siviløkonom, yrkesoffiser, pedagog, leder og svært inspirerende svensk foredragsholder som er populær i hele Europa.

...

no-image

Cecilie Thunem-Saanum

Fast gjestekommentator og kronikør i flere aviser og tidsskrifter, og forfatter av den kritikerroste boken «Tid til alt».

...

no-image

Per Stilling

Siviløkonom og tidligere verdensmester i debatt-teknikk med bakgrunn innen salg, service og opplæring.

Per Stilling er Managing Partner i Training Norge, og har både kompetansen og motivasjonen til å skape et trygt grunnlag for atferdsendring gjennom målrettet opplæring. Foredragene hans gir lyst til å lære...

no-image

Olav Haraldseid

Prisvinnende foredragsholder, prestasjonsstyrker og en toppleder som presterer å gjøre kjedelige emner underholdende.

...

no-image

Hans-Petter Nygård-Hansen

Med 20 års erfaring fra det norske næringslivet blåser han nytt liv i temaer innen teknologi, digitalisering og trender.

...

no-image

Katarina Lalander Hamnes

Bedriftsrådgiver og kreativ foredragsholder med kundebegeistring og kundeservice som sitt spesialområde!

...

no-image

Heidi Klefstad

Sett et smil på ansiktene til kollegene eller medlemmene dine med et foredrag med den svært motiverende daglige gledessprederen.

...

no-image

Oddvar Johnsen

Selvstendig næringsdrivende med bakgrunn i salg og lederutvikling som fikk Nykommerprisen hos Confex i 2013.

...

no-image

Lisbeth Larsen

Fargesjef og trendansvarlig med mange års erfaring innen trendutvikling som snakker om trender og beslutningsprosesser.

...

no-image

Sigurd Granmark

Han er en av landets mest ettertraktede foredragsholdere og inspirerer medarbeidere og ledere til å bli bedre!

...

no-image

Bård Brænde

Siviløkonom med bakgrunn som en ekspert innen improvisasjon og teatersport skiller denne foredragsholder seg ut.

...

no-image

Morten Lian Brandt

3000 foredrag gjennom 30 år, og en av Norges mest ettertraktede innen motivasjon og arbeidsglede.

...

no-image

Pellegrino Riccardi

Tverrkulturell ekspert, motivator, informativ edutainer og kommunikasjonsrådgiver med dyp innsikt i kommunikasjon.

...

no-image

Göran Adlén

Ettertraktet trendanalytiker som samarbeider med internasjonale varemerker - lær om trender, ledelse og kommunikasjon.

...

no-image

Hasse Thorbjørnsen

En av Norges mest engasjerende og benyttede foredragsholdere og entertainere innen trivsel, samarbeid og service.

...

Kundeservice
Kundeservice
5 av 5 stjerner

"Flott, kjapp og positiv imøtekommenhet."

Troms fylkeskommune

Om emnet: Kundeservice

Kundeservice

Kundeservice har som funksjon å sikre en god prosess når det kommer til kjøp, bestilling og forhandling mellom deg og dine kunder. Det kan både foregå ansikt-til-ansikt, gjennom internettsupport eller selvbetjente systemer.

Gode kundeserviceferdigheter er ekstremt viktig for å opprettholde gode relasjoner til dine klienter og kunder. Dette fordi de representerer kilden til din bedrifts omsetning. God kundeservice er dermed avgjørende for selskapets suksess. Strålende kundeservice handler om å alltid kunne garantere kundene produkter og tjenester av høy kvalitet. Ikke desto mindre endrer kunders behov og atferd seg hele tiden. Derfor må du som bedrift til alle tider være oppdatert på endringer i prioriteringene til din kundegruppe.

Å levere god kundeservice skaper gode forutsetninger for at kundene dine anbefaler din bedrift til sine venner, familie og kolleger. På den måten er kundeservice ikke bare et verktøy for å tilfredsstille dine eksisterende kunder, men også for å etablere nye. 

Våre foredragsholdere vil lære deg å identifisere og tilrettelegge for ditt klientell. De hjelper deg også med ting som å sikre kvalitet, prioritering av de ansatte og hvordan tiltrekke seg kundene når de kommer inn døren. Ved bruk av eksempler fra virkeligheten gir foredragsholdere som snakker om kundeservice deg en god forståelse av hvordan man leverer den beste kundeservicen. Foredragene kan tilpasses din bedrift og bransje, slik at de blir så lærerike som mulig.

Synes du det er vanskelig å velge en av våre foredragsholdere? Vi hjelper deg med å finne den rette foredragsholderen til ditt event.

Forespørsel om pris og dato