
Tlf. 911 16 989
Få profesjonell rådgivning av våre flinke konsulenterTlf. 911 16 989
Våre foredragsholdere er også tilgjengelig for digitale oppdrag. Ta kontakt med oss for å få vite mer.
Utviklingen av teknologi kombinert med forandringer i kundenes forventninger tvinger bedrifter til å tilpasse måten de tilnærmer seg kundeservice på. I dag har kunder mer kunnskap, er mindre trofaste og stiller større krav til deg som servicegiver.
Skap en wow-opplevelse! Vi har noen av landets ledende eksperter på kundeservice og kundeopplevelser. Book en av våre kunnskapsrike foredragsholdere og lær hvordan du gir dine kunder en opplevelse som dine konkurrenter ikke kan måle seg med.
Forbered din bedrift på den konstante endringen i kundeservice med et foredrag fra en av foredragsholdere under.
Fyll ut skjemaet under, så hjelper vi deg med å finne en foredragsholder innenfor kundeservice. Du får lynraskt svar på din forespørsel.
Yrja Oftedahl er en gründer i norsk næringsliv med lang erfaring fra startup-miljøet i Oslo til Silicon Valley. Yrja brenner for et likestilt arbeidsliv, og hennes bidrag for å løse skjevheten er gjennom å fronte gode kvinnelige rollemodeller...
...
...
...
Som vokalist i Iron Maiden, kommersiell pilot, bryggemester, entreprenør og kreativ forretningstenker er Bruce Dickinson i stand til å inspirere publikum med sin spennende livserfaring. Bruce leverer gripende foredrag internasjonalt og kombinerer...
Dagens arbeidsliv oppleves av mange som interessant, givende, lærerikt og spennende, men også som krevende og slitsomt. Hvordan velger vi å møte utfordringene som arbeidslivet gir oss? Som foredragsholder har hun alltid som mål å skape...
Tonje Elisabeth Aarøe har jobbet som utøvende og industriell leder i bedrifter som Microsoft og Google. Nå deler hun sin unike erfaring i foredrag om arbeidskultur, digital endring og...
Hvem er sjefen i ditt liv? Torkild Sköld forteller på en trollbindende måte om verktøy og tips du kan bruke for å bygge et sterkere personlig lederskap. Med fengslende historiefortelling og berettelser fra hans egen livsreise, kommer du til å...
Cecilie Thunem-Saanum er en av Norges ledende kurs- og foredragsholdere i kommunikasjon og tidsbruk. Hun er fast gjestekommentator og kronikør i flere aviser og tidsskrifter, og forfatteren bak den kritikerroste boken «Tid til alt»....
Per Stilling er Managing Partner i Training Norge, og har både kompetansen og motivasjonen til å skape et trygt grunnlag for atferdsendring gjennom målrettet opplæring. Foredragene hans gir lyst til å lære...
Olav Haraldseid er en prisbelønnet foredragsholder med solid toppledererfaring innenfor store norske selskaper. Han er ekspert på endringsledelse, kulturbygging og kundeservice innenfor salgsorganisasjoner og detaljhandelsvirksomheter. Olav mottok...
...
Katarina Lalander Hamnes har service og kundebegeistring som sitt spesialområde. Med over 20 års erfaring er Katarinas visjon å bidra til forrykende service og motivasjon blant kundene sine. Hun holder humoristiske og kreative foredrag som kan...
Med 30 års erfaring har Heidi Klefstad mye å lære bort om å motivere. I en løs og ledig tone kommer hun med hverdagsfilosofiske betraktninger rundt det å våge å velge glede som tilnærming for å oppnå det du ønsker - både i arbeid og...
Oddvar Johnsen har som mål å kunne tilføre mennesker motivasjon og økt kunnskap innen kommunikasjon, ledelse og...
Lisbeth Larsen er en kunnskapsrik, sjarmerende og morsom foredragsholder! Hun holder spennende foredrag om trender og...
...
Bård Brænde er glødende opptatt av måten vi samhandler og er et fyrverkeri på scenen! "Slik gjør vi det hos oss!" er hans favorittfrase når han holder foredrag om arbeidsglede, samhandling og...
Morten Brandt har en evne til å fange oppmerksomheten, fremkalle latteren og inspirere til ettertenksomheten. Det er ikke nok å ha gode planer og ideer. Action er Mortens...
Pellegrino Riccardi rister løs gamle fordommer, jantelov og begrensede tankemønstre, og åpner idéhorisonten på vidt gap. Med skråblikk fra utsiden åpner han opp for klarsyn på innsiden og med det - nye muligheter for...
Göran Adlén er en anerkjent foredragsholder som flere ganger har blitt nominert til årets taler, årets foreleser og fått hedersprisen ved Stora Talarpriset i Sverige tre år på...
Hasse Thorbjørnsen er en av Skandinavias mest erfarne foredragsholdere. Han holder foredrag om motivasjon med fokus på arbeidsglede, trivsel, humør, samarbeid og...
Kundeservice har som funksjon å sikre en god prosess når det kommer til kjøp, bestilling og forhandling mellom deg og dine kunder. Det kan både foregå ansikt-til-ansikt, gjennom internettsupport eller selvbetjente systemer.
Gode kundeserviceferdigheter er ekstremt viktig for å opprettholde gode relasjoner til dine klienter og kunder. Dette fordi de representerer kilden til din bedrifts omsetning. God kundeservice er dermed avgjørende for selskapets suksess. Strålende kundeservice handler om å alltid kunne garantere kundene produkter og tjenester av høy kvalitet. Ikke desto mindre endrer kunders behov og atferd seg hele tiden. Derfor må du som bedrift til alle tider være oppdatert på endringer i prioriteringene til din kundegruppe.
Å levere god kundeservice skaper gode forutsetninger for at kundene dine anbefaler din bedrift til sine venner, familie og kolleger. På den måten er kundeservice ikke bare et verktøy for å tilfredsstille dine eksisterende kunder, men også for å etablere nye.
Våre foredragsholdere vil lære deg å identifisere og tilrettelegge for ditt klientell. De hjelper deg også med ting som å sikre kvalitet, prioritering av de ansatte og hvordan tiltrekke seg kundene når de kommer inn døren. Ved bruk av eksempler fra virkeligheten gir foredragsholdere som snakker om kundeservice deg en god forståelse av hvordan man leverer den beste kundeservicen. Foredragene kan tilpasses din bedrift og bransje, slik at de blir så lærerike som mulig.
Synes du det er vanskelig å velge en av våre foredragsholdere? Vi hjelper deg med å finne den rette foredragsholderen til ditt event.
Forespørsel om pris og datoFyll ut skjemaet under, så hjelper vi deg med å finne en foredragsholder innenfor kundeservice. Du får lynraskt svar på din forespørsel.