
Tlf. 911 16 989
Få profesjonell rådgivning av våre flinke konsulenterTlf. 911 16 989
Utviklingen av teknologi kombinert med forandringer i kundenes forventninger tvinger bedrifter til å tilpasse måten de tilnærmer seg kundeservice på. I dag har kunder mer kunnskap, er mindre trofaste og stiller større krav til deg som servicegiver.
Skap en wow-opplevelse! Vi har noen av landets ledende eksperter på kundeservice og kundeopplevelser. Book en av våre kunnskapsrike foredragsholdere og lær hvordan du gir dine kunder en opplevelse som dine konkurrenter ikke kan måle seg med.
Forbered din bedrift på den konstante endringen i kundeservice med et foredrag fra en av foredragsholdere under.
Fyll ut skjemaet under, så hjelper vi deg med å finne en foredragsholder innenfor kundeservice. Du får lynraskt svar på din forespørsel.
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Per Stilling er Managing Partner i Training Norge, og har både kompetansen og motivasjonen til å skape et trygt grunnlag for atferdsendring gjennom målrettet opplæring. Foredragene hans gir lyst til å lære...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Kundeservice har som funksjon å sikre en god prosess når det kommer til kjøp, bestilling og forhandling mellom deg og dine kunder. Det kan både foregå ansikt-til-ansikt, gjennom internettsupport eller selvbetjente systemer.
Gode kundeserviceferdigheter er ekstremt viktig for å opprettholde gode relasjoner til dine klienter og kunder. Dette fordi de representerer kilden til din bedrifts omsetning. God kundeservice er dermed avgjørende for selskapets suksess. Strålende kundeservice handler om å alltid kunne garantere kundene produkter og tjenester av høy kvalitet. Ikke desto mindre endrer kunders behov og atferd seg hele tiden. Derfor må du som bedrift til alle tider være oppdatert på endringer i prioriteringene til din kundegruppe.
Å levere god kundeservice skaper gode forutsetninger for at kundene dine anbefaler din bedrift til sine venner, familie og kolleger. På den måten er kundeservice ikke bare et verktøy for å tilfredsstille dine eksisterende kunder, men også for å etablere nye.
Våre foredragsholdere vil lære deg å identifisere og tilrettelegge for ditt klientell. De hjelper deg også med ting som å sikre kvalitet, prioritering av de ansatte og hvordan tiltrekke seg kundene når de kommer inn døren. Ved bruk av eksempler fra virkeligheten gir foredragsholdere som snakker om kundeservice deg en god forståelse av hvordan man leverer den beste kundeservicen. Foredragene kan tilpasses din bedrift og bransje, slik at de blir så lærerike som mulig.
Synes du det er vanskelig å velge en av våre foredragsholdere? Vi hjelper deg med å finne den rette foredragsholderen til ditt event.
Forespørsel om pris og datoFyll ut skjemaet under, så hjelper vi deg med å finne en foredragsholder innenfor kundeservice. Du får lynraskt svar på din forespørsel.