Tlf. 911 16 989

Få hjelp av våre profesjonelle rådgivere
profile-cover-generic-05

Forelesere om Merkevarebygging

Her finner du foredragsholdere som kan snakke om merkevarebygging. Du kan klikke deg inn under de enkelte foredragsholderne og lese om dem der. Samtidig er du velkommen til å ringe oss eller fylle ut et forespørselsskjema dersom det er lettere for deg at vi kommer med forslag til foredragsholdere som passer til ditt arrangement. Det er både raskt og enkelt!

Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

eller ring oss

Tlf. 911 16 989
Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Vi har håndplukket landets beste foredragsholdere, så vi kan sikre helt riktig match til ditt arrangement

Vi har øye for detaljer og booker hvert år tusenvis av foredrag for alle typer kunder

Athenas er opptatt av å skape gode arbeidsplasser, og av å stimulere til arbeidsglede og inspirasjon i norsk næringsliv

Athenas er din direkte kontakt til landets beste foredragsholdere

Athenas håndterer over 100 forespørsler fra både store og små arbeidsplasser – hver dag

Athenas er Skandinavias største formidler av foredrag

Athenas formidler årlig flere tusen foredrag i Norge og resten av verden

Athenas hjelper deg med den perfekte løsning, uansett budsjett og tidshorisont

Alle forelesere om merkevarebygging (17)

Hjelp meg å velge
no-image

Erik Fosnes Hansen

Erik F. Hansen er en av Norges mest kjente forfattere, også internasjonalt. Med fortellingen som grep analyserer han ethvert tema slik at tilhørerne ser seg selv på en ny måte og finner nye veier videre.

...

no-image

Jan Fredrik Beck-Bjørntvedt

Med over 15 års erfaring fra NRK leverer Jan Fredrik inspirerende og underholdende foredrag som vil gi deg konkrete verktøy for å styrke kulturen på din arbeidsplass, gjennom historiefortelling.

...

no-image

Sigrun Vårvik

Sigrun Vårvik er MOT’s founding mother og var en nøkkelperson i MOT helt fra starten i 1994. Hun er en glødende og inspirerende foredragsholder med lang internasjonal erfaring i å bygge gode arbeidsmiljø.

...

no-image

Paal Espen Hambre

Paal Espen har 25 års erfaring fra medier og kommunikasjon, og er en av Norges mest erfarne kommunikasjonsrådgivere. Han er spesialist på krisekommunikasjon, mediehåndtering og strategisk kommunikasjon.

...

no-image

Kjetil Kristoffersen

Kjetil Kristoffersen er gründer, motivator og foredragsholder. Gjennom et rørende, morsomt og inspirerende foredrag, gir han tilhørerne lyst og frihet til å prestere, og skaper meningsfulle endringer.

...

no-image

Daniel Kvammen

Daniel Kvammen er en folkekjær artist, med flere priser og en stor fanskare. Nå forteller han åpent og ærlig om egen sårbarhet og viktigheten av åpenhet, og det å tørre å gripe inn.

...

no-image

Anders Indset

Anders Indset inspirerer morgendagens ledere med sitt tankevekkende perspektiv på økonomi og teknologi.

...

no-image

Silje Landevåg

Silje Landevåg er en kremmer som motiveres av å tenke stort, skape vinnerteam og tørre å våge. Hun har stor lidenskap for prestasjonskultur, forretningsutvikling og verdiskapende investeringer.

...

no-image

Atle Vårvik

MOT-gründeren skapte en ny bransje og et internasjonalt konsept. Han inspirerer og setter spor med sin unike evne til å formidle enkelt og oppriktig.

...

no-image

Simen Staalnacke

Gründer, designer og markedsfører Simen Staalnacke forteller om den eksepsjonelt spennende reisen til Moods of Norway.

...

no-image

Synneva Erland

Ledelsesrådgiver med spisskompetanse på psykologisk trygghet, bedriftskultur og kommunikasjon.

...

no-image

Tonje Elisabeth Aarøe

Tonje er en ex-Googler og ex-Microsofter, sertifisert endringsleder, rådgiver og fasilitator med over 20 års internasjonal erfaring.

...

no-image

Kjell Nordström

Kjenner du til karaoke capitalism og funky business? Dette er en av forskerne og skaperne bak konseptene.

...

no-image

Jan Fredrik Karlsen

Bli inspirert av mannen som er kjent for sine direkte tilbakemeldinger og brennende engasjement gjennom Idol og X-faktor!

...

no-image

Sigurd Granmark

Han er en av landets mest ettertraktede foredragsholdere og inspirerer medarbeidere og ledere til å bli bedre!

...

no-image

Tom Åge Myhren

Tom Åge Myhren er en profesjonell livsgnistrer som i 13 år har levert foredrag om prosessledelse, idè – og konseptutvikling.

...

no-image

Karl-Fredrik Tangen

Samfunnsviter, førstelektor og forfatter med erfaring fra reklamebransjen, strategirådgivning og markedsanalyse.

...

Merkevarebygging
Merkevarebygging
5 av 5 stjerner

"Veldig god oppfølging både før og etter foredraget."

Statoil ASA

Om emnet: Merkevarebygging

  • Merkevarebygging handler om å gi en merkevare verdier, slik at kundene får en følelse av å ha kjøpt mer enn bare produktet.
  • Et foredrag om merkevarebygging handler om hvordan man skaper en merkevare som skiller seg ut fra konkurrentene og får kundene til å forbinde produktet med kvalitet eller andre fordeler.
  • Du får høre norske og utenlandske suksesshistorier, og konkrete tips om hvordan man jobber med merkevarebygging.
Forespørsel om pris og dato