Gå til hovedinnhold Gå til footeren

Service

Her finner du foredragsholdere som kan snakke om service. Du kan klikke deg inn under de enkelte foredragsholderne og lese om dem der. Samtidig er du velkommen til å ringe oss eller fylle ut et forespørselsskjema dersom det er lettere for deg at vi kommer med forslag til foredragsholdere som passer til ditt arrangement. Det er både raskt og enkelt!
Be om pris og tilgjengelighet

Finn den perfekte match til ditt event

Ring oss

911 16 989

Foredragsholdere om service

  • Cecilie Andvig

    Cecilie Andvig

    Instruktør, foredragsholder og ekspert innen salg, service, PR og motivasjon med over 20 års erfaring.
  • Leif Erik Moe Paulsen

    Leif Erik Moe Paulsen

    Inspirerende foredragsholder, som kombinerer sin faglige kompetanse med personlige erfaringer fra spilleavhengighet og psykiske problemer, til å snakke om hvordan man kan skape positiv endring.
  • Per Stilling

    Siviløkonom og tidligere verdensmester i debatt-teknikk med bakgrunn innen salg, service og opplæring.
  • Oddvar Johnsen

    Selvstendig næringsdrivende med bakgrunn i salg og lederutvikling som fikk Nykommerprisen hos Confex i 2013.
  • Katarina Lalander Hamnes

    Oppdag Katarina Lalander Hamnes: Din nøkkel til eksepsjonell service, menneskelig samspill og inspirerende arbeidsmiljø!
  • Cecilie Thunem-Saanum

    Cecilie Thunem-Saanum er en prisvinnende foredragsholder innen kommunikasjon og tidsstyring. Hun er også forfatter, rådgiver og mentor.
  • Göran Adlén

    Göran Adlén

    Göran Adlén forvandler fremtidige utfordringer til muligheter, og hjelper deg med å skape drømmearbeidsplassen.
  • Petter Bakken

    Endringsleder og coach som setter seg inn i kundens situasjon før et foredrag innen mange tema på ledelse og salg.
  • Kjetil Kristoffersen

    Kjetil Kristoffersen er gründer, motivator og foredragsholder. Gjennom et rørende, morsomt og inspirerende foredrag, gir han tilhørerne lyst og frihet til å prestere, og skape meningsfulle endringer.
  • Aina Thunem

    Aina Thunem er journalist og kommunikasjonsekspert med erfaring fra PR og merkevarebygging.
  • Trond Ullenes

    Inspirator, coach og mental trener med 20 års erfaring som brenner for arbeidsmiljø, kommunikasjon og samarbeid.
  • Silje Landevåg

    Silje Landevåg er en kremmer som motiveres av å tenke stort, skape vinnerteam og tørre å våge. Hun har stor lidenskap for prestasjonskultur, forretningsutvikling og verdiskapende investeringer.
  • Olav Haraldseid

    Prisvinnende foredragsholder, prestasjonsstyrker og en toppleder som presterer å gjøre kjedelige emner underholdende.
  • Adrian Lund

    Engasjert foredragsholder som brenner for et inkluderende arbeidsliv der alle personlighetstyper er verdifulle.
  • Veronica Rømo

    Med smittende latter og spennende livshistorier deles dype innsikter som inspirerer mennesker til å hente ut sitt fulle potensial.
  • Tore Petterson

    Tore er en levende foredragsholder som på en gripende og humoristisk måte tar opp temaer som relasjoner, annerledeshet, stigmatisering, omtanke og empati.

Finn den perfekte match til ditt event

Om emnet: Service

Hvordan kan god service gi gevinster på bunnlinjen, skape et godt arbeidsmiljø, kundegrunnlag og kunder som kommer tilbake? Det er et spørsmål som er av enorm betydning både for virksomheter, men også organisasjoner som arbeider med brukere.

Hvordan kan en dårlig service være katastrofal for selv den beste virksomheten hvor kunder ikke anbefaler virksomheten og kommer tilbake. Derfor er spørsmålet om service så viktig.

Foredrag om service og virksomhetens tilgang til kundehåndtering er derfor kilden til overlevelse for mange virksomheter, organisasjoner og institusjoner.

Et foredrag om service, eller et kurs, kan enten være til ledelsen, til hele organisasjonen eller til salgsgruppen. Alle parter har bruk for å kunne yte en god service og kommunikasjon – både utenfor og innenfor virksomheten.

Finn den perfekte match til ditt event

Trenger du hjelp?

Telefon: 911 16 989

E-post: kontakt@athenas.no