Lasting innhold ...

Tlf. 911 16 989

Få profesjonell rådgivning av våre flinke konsulenter
profile-cover-generic-02-blue

Forelesere om Service

Her finner du foredragsholdere som kan snakke om service. Du kan klikke deg inn under de enkelte foredragsholderne og lese om dem der. Samtidig er du velkommen til å ringe oss eller fylle ut et forespørselsskjema dersom det er lettere for deg at vi kommer med forslag til foredragsholdere som passer til ditt arrangement. Det er både raskt og enkelt!

Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

eller ring oss

Tlf. 911 16 989
Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

Athenas formidler årlig flere tusen foredrag i Norge og resten av verden

Athenas er Skandinavias største formidler av foredrag

Athenas er din direkte kontakt til landets beste foredragsholdere

Athenas hjelper deg med den perfekte løsning, uansett budsjett og tidshorisont

Vi har øye for detaljer og booker hvert år tusenvis av foredrag for alle typer kunder

Athenas håndterer over 100 forespørsler fra både store og små arbeidsplasser – hver dag

Athenas er opptatt av å skape gode arbeidsplasser, og av å stimulere til arbeidsglede og inspirasjon i norsk næringsliv

Vi har håndplukket landets beste foredragsholdere, så vi kan sikre helt riktig match til ditt arrangement

Alle forelesere om service (17)

Hjelp meg å velge
Inger Hanne Vikshåland

Inger Hanne Vikshåland

Konsulent for bedrifter med bakgrunn innen økonomistyring, strategi, markedsføring, ledelse og digitalisering.

Inger Hanne Vikshåland er kjent for sine engasjerende foredrag om sosiale medier, markedsføring og digitale...

Annicken R. Day

Annicken R. Day

Ettertraktet foredragsholder i Norge og internasjonalt med bakgrunn innen ledelse og team kultur, endring og innovasjon.

Vi lever i en verden i konstant endring. Ifølge Annicken er det er en nødvendig kunst å klare å gi slipp på det gamle og omfavne nye måter å tenke, lede og jobbe...

Cecilie Thunem-Saanum

Cecilie Thunem-Saanum

Tidsbruksekspert med bakgrunn innen ledelse. En foredragsholder med fokus på konkrete tips og nytteverdi for lyttene.

Cecilie Thunem-Saanum er en av Norges ledende kurs- og foredragsholdere i kommunikasjon og tidsbruk. Hun er fast gjestekommentator og kronikør i flere aviser og tidsskrifter, og forfatteren bak den kritikerroste boken «Tid til alt»....

Cecilie Andvig

Cecilie Andvig

Instruktør og foredragsholder med over 20 års erfaring. Ekspert innen salg, service, PR og motivasjon.

Cecilie Andvig er en kvinne med lang erfaring og et ungt sinn! Hun har blitt kåret til Årets Motivator hos Confex 2 ganger, i 2008 og 2011, og elsker å se det humoristiske i hverdagen. Cecilie holder foredrag som karakteriseres som stand-up show...

Per Stilling

Per Stilling

Siviløkonom og tidligere verdensmester i debatt-teknikk med bakgrunn innen salg, service og opplæring.

Per Stilling er Managing Partner i Training Norge, og har både kompetansen og motivasjonen til å skape et trygt grunnlag for atferdsendring gjennom målrettet opplæring. Foredragene hans gir lyst til å lære...

_OST1237 kopi Cropped

Siri Abrahamsen

En foredragsholder som virkelig presterer å fange publikum, unge som gamle, med sitt smittende engasjement.

Siri Abrahamsen stiller spørsmål ved de sannhetene vi tar for gitt. Hun er en foredragsholder som engasjerer, skaper gode arbeidsrelasjoner og positive forhold til...

Olav Haraldseid

Olav Haraldseid

Prisvinnende foredragsholder og prestasjonsstyrker. En toppleder som presterer å gjøre kjedelige emner underholdende.

Olav Haraldseid er en prisbelønnet foredragsholder med solid toppledererfaring innenfor store norske selskaper. Han er ekspert på endringsledelse, kulturbygging og kundeservice innenfor salgsorganisasjoner og detaljhandelsvirksomheter. Olav mottok...

Sigvart

Sigvart S. Leipingen

En av landets absolutt morsomste foredragsholdere! Ironi og jokes er hans våpen som salgsguru og kriseøkonom.

Enhver konferanse, kurs, eller salgsmøte, trenger et friskt avbrekk. Et avbrekk som gir deltagerne nye krefter. Gled deg til en halvtimes ellevill galskap med Sigvart S. Leipingen! Humor for...

Katarina Lalander Hamnes

Katarina Lalander Hamnes

Bedriftsrådgiver og kreativ foredragsholder med kundebegeistring og kundeservice som sitt spesialområde!

Katarina Lalander Hamnes har service og kundebegeistring som sitt spesialområde. Med over 20 års erfaring er Katarinas visjon å bidra til forrykende service og motivasjon blant kundene sine. Hun holder humoristiske og kreative foredrag som kan...

Petter Bakken

Petter Bakken

Endringsleder og coach. Imponerende foredragsholder som setter seg inn i kundens situasjon før et foredrag.

Petter Bakken er en meget engasjert foredragsholder med stor evne til å tilpasse innhold til situasjonen og de mål som er satt. Han er motiverende og inspirerende, og leverer foredrag innen mange tema på ledelse og...

20140929_triangel_portrett_0030-2-e1459237756925

Oddvar Johnsen

Selvstendig næringsdrivende med bakgrunn i salg og lederutvikling. Gode resultater førte til Nykommerprisen hos Confex i 2013 og et strålende utgangspunkt for foredrag.

Oddvar Johnsen har som mål å kunne tilføre mennesker motivasjon og økt kunnskap innen kommunikasjon, ledelse og...

Lars Grytbakk

Lars Grytbakk

Coach og svært erfaren foredragsholder - dette er en formidler som vet hvordan man fanger publikum!

Lars Grytbakk er en morsom, nyttig og motiverende foredragsholder som har en unik evne til å kombinere fag, humor og alvor. Han jobber med én ting på mange forskjellige måter: - Å hjelpe mennesker til å oppnå de resultatene de...

Morten Brandt

Morten Brandt

Denne salgsguruen er med over 20 års erfaring en av Norges mest ettertraktede innen motivasjon og arbeidsglede.

Morten Brandt har en evne til å fange oppmerksomheten, fremkalle latteren og inspirere til ettertenksomheten. Det er ikke nok å ha gode planer og ideer. Action er Mortens...

Herodes Falsk

Herodes Falsk

Forfatter og komiker med dyp innsikt i menneskelige relasjoner - skap bedre trivsel i bedriften og blant medarbeidere.

Book morsomt og innholdsrikt foredrag om samarbeid, service og arbeidsglede av Herodes...

Daniel Rouge Madsen

Daniel Rouge Madsen

Internasjonal prisvinnende TV-persjonlighet med øye for detaljer. En motiverende og inspirerende foredragsholder som er brukt av Norges ledende selskaper.

Daniel Rougé Madsen har inspirert millioner av mennesker verden over. Han har hatt kunder fra kongefamilien til Justin Bieber, gjort endringsledelse og motivasjon for internasjonale selskaper til salgstrening for kjeder I Norge. Leter du etter en...

Göran Adlén

Göran Adlén

Ettertraktet trendanalytiker som samarbeider med internasjonale varemerker - lær om trender, ledelse og kommunikasjon.

Göran Adlén er en anerkjent foredragsholder som flere ganger har blitt nominert til årets taler, årets foreleser og fått hedersprisen ved Stora Talarpriset i Sverige tre år på...

Hasse Thorbjørnsen

Hasse Thorbjørnsen

En av Norges mest engasjerende og benyttede foredragsholdere og entertainere innen trivsel, samarbeid og service.

Hasse Thorbjørnsen er en av Skandinavias mest erfarne foredragsholdere. Han holder foredrag om motivasjon med fokus på arbeidsglede, trivsel, humør, samarbeid og...

Service
5 av 5 stjerner

"Supert! Blide og hyggelige og følger opp!"

DNB Eiendom AS

Om emnet: Service

  • Hvordan kan god service gi gevinster på bunnlinjen, skape et godt arbeidsmiljø, kundegrunnlag og kunder som kommer tilbake? Det er et spørsmål som er av enorm betydning både for virksomheter, men også organisasjoner som arbeider med brukere.
  • Hvordan kan en dårlig service være katastrofal for selv den beste virksomheten hvor kunder ikke anbefaler virksomheten og kommer tilbake. Derfor er spørsmålet om service så viktig.
  • Foredrag om service og virksomhetens tilgang til kundehåndtering er derfor kilden til overlevelse for mange virksomheter, organisasjoner og institusjoner.
  • Et foredrag om service, eller et kurs, kan enten være til ledelsen, til hele organisasjonen eller til salgsgruppen. Alle parter har bruk for å kunne yte en god service og kommunikasjon – både utenfor og innenfor virksomheten.
Forespørsel om pris og dato