Gå til hovedinnhold Gå til footeren

Kundebehandling

Her finner du foredragsholdere som kan snakke om kundebehandling. Du kan klikke deg inn under de enkelte foredragsholderne og lese om dem der. Samtidig er du velkommen til å ringe oss eller fylle ut et forespørselsskjema dersom det er lettere for deg at vi kommer med forslag til foredragsholdere som passer til ditt arrangement. Det er både raskt og enkelt!
Be om pris og tilgjengelighet

Finn den perfekte match til ditt event

Ring oss

911 16 989

Foredragsholdere om kundebehandling

  • Cecilie Andvig

    Cecilie Andvig

    Instruktør, foredragsholder og ekspert innen salg, service, PR og motivasjon med over 20 års erfaring.
  • Lisbeth Larsen

    Fargesjef og trendansvarlig med mange års erfaring innen trendutvikling som snakker om trender og beslutningsprosesser.
  • Leif Erik Moe Paulsen

    Leif Erik Moe Paulsen

    Inspirerende foredragsholder, som kombinerer sin faglige kompetanse med personlige erfaringer fra spilleavhengighet og psykiske problemer, til å snakke om hvordan man kan skape positiv endring.
  • Oddvar Johnsen

    Selvstendig næringsdrivende med bakgrunn i salg og lederutvikling som fikk Nykommerprisen hos Confex i 2013.
  • Katarina Lalander Hamnes

    Oppdag Katarina Lalander Hamnes: Din nøkkel til eksepsjonell service, menneskelig samspill og inspirerende arbeidsmiljø!
  • Cecilie Thunem-Saanum

    Cecilie Thunem-Saanum er en prisvinnende foredragsholder innen kommunikasjon og tidsstyring. Hun er også forfatter, rådgiver og mentor.
  • Charles Joachimsen

    Charles Joachimsen gir deg motivasjon og inspirasjon til å nå dine mål, samt bidra til å skape en god arbeidshverdag både for deg selv og dine kolleger.
  • Petter Bakken

    Endringsleder og coach som setter seg inn i kundens situasjon før et foredrag innen mange tema på ledelse og salg.
  • Kjetil Kristoffersen

    Kjetil Kristoffersen er gründer, motivator og foredragsholder. Gjennom et rørende, morsomt og inspirerende foredrag, gir han tilhørerne lyst og frihet til å prestere, og skape meningsfulle endringer.
  • Pellegrino Riccardi

    Tverrkulturell ekspert, motivator, informativ edutainer og kommunikasjonsrådgiver med dyp innsikt i kommunikasjon.
  • Trond Ullenes

    Inspirator, coach og mental trener med 20 års erfaring som brenner for arbeidsmiljø, kommunikasjon og samarbeid.
  • Silje Landevåg

    Silje Landevåg er en kremmer som motiveres av å tenke stort, skape vinnerteam og tørre å våge. Hun har stor lidenskap for prestasjonskultur, forretningsutvikling og verdiskapende investeringer.
  • Sigurd Granmark

    Sigurd Granmark er en av landets mest ettertraktede foredragsholder innen kultur og ledelse. Han har over 20 års erfaring som leder av norske og internasjonale selskaper, og har skrevet boken KulTur
  • Cesilie Hegna

    Tannlege, leder, triatlet og tidligere 71 grader Nord deltaker, med et brennende engasjement for psykisk helse.
  • Elin Hauge

    Kunstig intelligens er Elin Hauges hjemmebane, og med sin uredde og sterke utstråling på scenen tør hun å snakke enkelt om vanskelige teknologier.
  • Olav Haraldseid

    Prisvinnende foredragsholder, prestasjonsstyrker og en toppleder som presterer å gjøre kjedelige emner underholdende.
  • May-Bente Høiland Lode

    May-Bente Høiland Lode er en erfaren coach som holder inspirerende foredrag om arbeidsglede, motivasjon og gode relasjoner.
  • Erik Fosnes Hansen

    Erik F. Hansen er en av Norges mest kjente forfattere, også internasjonalt. Med fortellingen som grep analyserer han ethvert tema slik at tilhørerne ser seg selv på en ny måte og finner nye veier v...
  • Adrian Lund

    Engasjert foredragsholder som brenner for et inkluderende arbeidsliv der alle personlighetstyper er verdifulle.
  • Tore Petterson

    Tore er en levende foredragsholder som på en gripende og humoristisk måte tar opp temaer som relasjoner, annerledeshet, stigmatisering, omtanke og empati.

Finn den perfekte match til ditt event

Om emnet: Kundebehandling

Her finner du foredrag om kundeservice eller kundebehandling. Hvordan kan bra kundeservice resultere i god fortjeneste, et trivelig arbeidsmiljø og kunder som kommer tilbake?

Dårlig service eller kundebehandling kan ødelegge for deg og din bedrift. Det er ikke så sannsynlig at en misfornøyd kunde kjøper dine produkter eller tjenester igjen.

I foredrag om emnet kundebehandling setter foredragsholderne fokus på kundeservice i dagens arbeidshverdag eller mot de utfordringer og muligheter du og dine medarbeidere står overfor i fremtiden. Et foredrag eller en workshop om kundebehandling blander ofte alvor med humor.

Disse foredragene eller workshopene passer godt til deg og din bedrift som vil gi medarbeiderne verktøy til å kunne møte kundene på en måte som inspirerer og gjør dem fornøyd.

Finn den perfekte match til ditt event

Trenger du hjelp?

Telefon: 911 16 989

E-post: kontakt@athenas.no