Tlf. 911 16 989

Få profesjonell rådgivning av våre flinke konsulenter

Våre foredragsholdere er også tilgjengelig for digitale oppdrag. Ta kontakt med oss for å få vite mer.

profile-cover-generic-01-blue

Forelesere om Kundebehandling

Her finner du foredragsholdere som kan snakke om kundebehandling. Du kan klikke deg inn under de enkelte foredragsholderne og lese om dem der. Samtidig er du velkommen til å ringe oss eller fylle ut et forespørselsskjema dersom det er lettere for deg at vi kommer med forslag til foredragsholdere som passer til ditt arrangement. Det er både raskt og enkelt!

Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

eller ring oss

Tlf. 911 16 989
Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

Athenas formidler årlig flere tusen foredrag i Norge og resten av verden

Athenas hjelper deg med den perfekte løsning, uansett budsjett og tidshorisont

Athenas håndterer over 100 forespørsler fra både store og små arbeidsplasser – hver dag

Vi har øye for detaljer og booker hvert år tusenvis av foredrag for alle typer kunder

Athenas er din direkte kontakt til landets beste foredragsholdere

Athenas er opptatt av å skape gode arbeidsplasser, og av å stimulere til arbeidsglede og inspirasjon i norsk næringsliv

Athenas er Skandinavias største formidler av foredrag

Vi har håndplukket landets beste foredragsholdere, så vi kan sikre helt riktig match til ditt arrangement

Alle forelesere om kundebehandling (23)

Hjelp meg å velge
no-image

Elin Hauge

Kunstig intelligens er Elin Hauges hjemmebane, og med sin uredde og sterke utstråling på scenen tør hun å snakke enkelt om vanskelige teknologier.

...

no-image

Yrja Oftedahl

Innholdsskaper, skribent, programleder og profesjonell konferansier som brenner for involvering av kvinner i næringslivet.

...

no-image

Tor Åge Eikerapen

Som psykolog og spesialist i organisasjonspsykologi er han en av landets mest brukte foredragsholdere.

...

no-image

Ståle Økland

En av landets mest benyttede foredragsholdere om fremtidsrelaterte temaer innenfor ledelse, teknologi og innovasjon.

...

no-image

Bruce Dickinson

Multitalent i høyeste klasse! Vokalist i Iron Maiden og suksessfull forretningsmann og entreprenør.

...

no-image

Tonje Elisabeth Aarøe

Rådgiver for noen av verdens største selskaper. Med bred internasjonal erfaring vil hun øke din bevissthet og potensiale.

...

no-image

Ghopi Prabaharan

Skuespiller, lotto-vert og entreprenør som hjelper bedrifter med merkevarebygging gjennom digitale kanaler.

Gjennom digitale kanaler og grundig gjennomført fortellerteknikk, hjelper Ghopi Prabaharan bedrifter med å nå ut til sitt publikum. Med bakgrunn fra forskjellige bransjer har Ghopi en bred og solid evne til å kommunisere, bygge merkevare og få...

no-image

Adrian Lund

Bli med på en følelsesfylt reise sammen med vår tourettes-rammede foredragsholder, motivator og komfortsone-ekspert.

Mange kjenner Adrian Lund fra realityserien 71˚ Nord. Adrian er hardt rammet av Tourettes, men har lært seg å snu de negative hendelsene til noe positivt. Som foredragsholder prøver han å inspirere deg til å følge drømmer du ikke visste at...

no-image

Tone Lise Forbergskog

En erfaren, vellykket entreprenør og produktutvikler. Lær om å lykkes med utvikling, entreprenørskap og sosialt ansvar.

Tone Lise Forbergskog har over 28 års erfaring som entreprenør, produktutvikler og foredragsholder. Hun brenner for tema som hvordan lykkes som entreprenør, ledelse med hjertet og aktivt sosialt...

no-image

Inger Hanne Vikshåland

Konsulent for bedrifter med bakgrunn innen økonomistyring, strategi, markedsføring og digitalisering.

Inger Hanne Vikshåland er kjent for sine engasjerende foredrag om sosiale medier, markedsføring og digitale...

no-image

Cecilie Thunem-Saanum

Fast gjestekommentator og kronikør i flere aviser og tidsskrifter, og forfatter av den kritikerroste boken «Tid til alt».

Cecilie Thunem-Saanum er en av Norges ledende kurs- og foredragsholdere i kommunikasjon og tidsbruk. Hun er fast gjestekommentator og kronikør i flere aviser og tidsskrifter, og forfatteren bak den kritikerroste boken «Tid til alt»....

no-image

Cecilie Andvig

Instruktør, foredragsholder og ekspert innen salg, service, PR og motivasjon med over 20 års erfaring.

Cecilie Andvig er en kvinne med lang erfaring og et ungt sinn! Hun har blitt kåret til Årets Motivator hos Confex 2 ganger, i 2008 og 2011, og elsker å se det humoristiske i hverdagen. Cecilie holder foredrag som karakteriseres som stand-up show...

no-image

Olav Haraldseid

Prisvinnende foredragsholder, prestasjonsstyrker og en toppleder som presterer å gjøre kjedelige emner underholdende.

...

no-image

Sigvart S. Leipingen

Gjennom figuren Sigvart S. Leipingen holder Geir Gjelten humorforedrag for næringslivet som salgsguru og kriseøkonom.

Enhver konferanse, kurs, eller salgsmøte, trenger et friskt avbrekk. Et avbrekk som gir deltagerne nye krefter. Gled deg til en halvtimes ellevill galskap med Sigvart S. Leipingen! Humor for...

no-image

Katarina Lalander Hamnes

Bedriftsrådgiver og kreativ foredragsholder med kundebegeistring og kundeservice som sitt spesialområde!

Katarina Lalander Hamnes har service og kundebegeistring som sitt spesialområde. Med over 20 års erfaring er Katarinas visjon å bidra til forrykende service og motivasjon blant kundene sine. Hun holder humoristiske og kreative foredrag som kan...

no-image

Petter Bakken

Endringsleder og coach som setter seg inn i kundens situasjon før et foredrag innen mange tema på ledelse og salg.

...

no-image

Oddvar Johnsen

Selvstendig næringsdrivende med bakgrunn i salg og lederutvikling som fikk Nykommerprisen hos Confex i 2013.

Oddvar Johnsen har som mål å kunne tilføre mennesker motivasjon og økt kunnskap innen kommunikasjon, ledelse og...

no-image

Lisbeth Larsen

Fargesjef og trendansvarlig med mange års erfaring innen trendutvikling som snakker om trender og beslutningsprosesser.

Lisbeth Larsen er en kunnskapsrik, sjarmerende og morsom foredragsholder! Hun holder spennende foredrag om trender og...

no-image

Sigurd Granmark

Han er en av landets mest ettertraktede foredragsholdere og inspirerer medarbeidere og ledere til å bli bedre!

...

no-image

Morten Brandt

Denne salgsguruen er med over 30 års erfaring en av Norges mest ettertraktede innen motivasjon og arbeidsglede.

Morten Brandt har en evne til å fange oppmerksomheten, fremkalle latteren og inspirere til ettertenksomheten. Det er ikke nok å ha gode planer og ideer. Action er Mortens...

no-image

Pellegrino Riccardi

Tverrkulturell ekspert, motivator, informativ edutainer og kommunikasjonsrådgiver med dyp innsikt i kommunikasjon.

Pellegrino Riccardi rister løs gamle fordommer, jantelov og begrensede tankemønstre, og åpner idéhorisonten på vidt gap. Med skråblikk fra utsiden åpner han opp for klarsyn på innsiden og med det - nye muligheter for...

no-image

Göran Adlén

Ettertraktet trendanalytiker som samarbeider med internasjonale varemerker - lær om trender, ledelse og kommunikasjon.

...

no-image

Hasse Thorbjørnsen

En av Norges mest engasjerende og benyttede foredragsholdere og entertainere innen trivsel, samarbeid og service.

Hasse Thorbjørnsen er en av Skandinavias mest erfarne foredragsholdere. Han holder foredrag om motivasjon med fokus på arbeidsglede, trivsel, humør, samarbeid og...

Kundebehandling
Kundebehandling
5 av 5 stjerner

"Supert! Blide og hyggelige og følger opp!"

DNB Eiendom AS

Om emnet: Kundebehandling

  • Her finner du foredrag om kundeservice eller kundebehandling. Hvordan kan bra kundeservice resultere i god fortjeneste, et trivelig arbeidsmiljø og kunder som kommer tilbake?
  • Dårlig service eller kundebehandling kan ødelegge for deg og din bedrift. Det er ikke så sannsynlig at en misfornøyd kunde kjøper dine produkter eller tjenester igjen.
  • I foredrag om emnet kundebehandling setter foredragsholderne fokus på kundeservice i dagens arbeidshverdag eller mot de utfordringer og muligheter du og dine medarbeidere står overfor i fremtiden. Et foredrag eller en workshop om kundebehandling blander ofte alvor med humor.
  • Disse foredragene eller workshopene passer godt til deg og din bedrift som vil gi medarbeiderne verktøy til å kunne møte kundene på en måte som inspirerer og gjør dem fornøyd.
Forespørsel om pris og dato