Tlf. 911 16 989

Få profesjonell rådgivning av våre flinke konsulenter
profile-cover-generic-02-blue

Forelesere om Kundebehandling

Her finner du foredragsholdere som kan snakke om kundebehandling. Du kan klikke deg inn under de enkelte foredragsholderne og lese om dem der. Samtidig er du velkommen til å ringe oss eller fylle ut et forespørselsskjema dersom det er lettere for deg at vi kommer med forslag til foredragsholdere som passer til ditt arrangement. Det er både raskt og enkelt!

Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

eller ring oss

Tlf. 911 16 989
Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

Athenas er Skandinavias største formidler av foredrag

Athenas er din direkte kontakt til landets beste foredragsholdere

Vi har håndplukket landets beste foredragsholdere, så vi kan sikre helt riktig match til ditt arrangement

Athenas formidler årlig flere tusen foredrag i Norge og resten av verden

Vi har øye for detaljer og booker hvert år tusenvis av foredrag for alle typer kunder

Athenas håndterer over 100 forespørsler fra både store og små arbeidsplasser – hver dag

Athenas er opptatt av å skape gode arbeidsplasser, og av å stimulere til arbeidsglede og inspirasjon i norsk næringsliv

Athenas hjelper deg med den perfekte løsning, uansett budsjett og tidshorisont

Alle forelesere om kundebehandling (25)

Hjelp meg å velge
no-image

Silje Landevåg

Silje Landevåg er gründer av Getinspired og investor i Do it with passion. Hun har stor lidenskap for markedsføring, netthandel og verdiskaping.

...

no-image

May-Bente Høiland Lode

May-Bente Høiland Lode er en erfaren coach som holder inspirerende foredrag om arbeidsglede, motivasjon og gode relasjoner.

...

no-image

Kjetil Helliesen

Brenner for å hjelpe deg som har mål om å lede, eller jobbe i, en verdiorientert/-ledet organisasjon med ønske om å skape en bærekraftig og fremtidsrettet fremtid.

...

no-image

Leif Erik Moe Paulsen

Salgstreneren som hjelper deg med å skape gode vaner.

...

no-image

Elin Hauge

Kunstig intelligens er Elin Hauges hjemmebane, og med sin uredde og sterke utstråling på scenen tør hun å snakke enkelt om vanskelige teknologier.

...

no-image

Tor Åge Eikerapen

Som psykolog og spesialist i organisasjonspsykologi er han en av landets mest brukte foredragsholdere.

...

no-image

Bruce Dickinson

Multitalent i høyeste klasse! Vokalist i Iron Maiden og suksessfull forretningsmann og entreprenør.

...

no-image

Tonje Elisabeth Aarøe

Rådgiver for noen av verdens største selskaper. Med bred internasjonal erfaring vil hun øke din bevissthet og potensiale.

...

no-image

Ghopi Prabaharan

Skuespiller, lotto-vert og entreprenør som hjelper bedrifter med merkevarebygging gjennom digitale kanaler.

...

no-image

Adrian Lund

Bli med på en følelsesfylt reise sammen med vår tourettes-rammede foredragsholder, motivator og komfortsone-ekspert.

...

no-image

Tone Lise Forbergskog

En erfaren, vellykket entreprenør og produktutvikler. Lær om å lykkes med utvikling, entreprenørskap og sosialt ansvar.

...

no-image

Cecilie Thunem-Saanum

Fast gjestekommentator og kronikør i flere aviser og tidsskrifter, og forfatter av den kritikerroste boken «Tid til alt».

...

no-image

Cecilie Andvig

Instruktør, foredragsholder og ekspert innen salg, service, PR og motivasjon med over 20 års erfaring.

...

no-image

Trond Ullenes

Inspirator, coach og mental trener med 20 års erfaring som brenner for arbeidsmiljø og kommunikasjon.

...

no-image

Olav Haraldseid

Prisvinnende foredragsholder, prestasjonsstyrker og en toppleder som presterer å gjøre kjedelige emner underholdende.

...

no-image

Sigvart S. Leipingen

Gjennom figuren Sigvart S. Leipingen holder Geir Gjelten humorforedrag for næringslivet som salgsguru og kriseøkonom.

...

no-image

Katarina Lalander Hamnes

Bedriftsrådgiver og kreativ foredragsholder med kundebegeistring og kundeservice som sitt spesialområde!

...

no-image

Petter Bakken

Endringsleder og coach som setter seg inn i kundens situasjon før et foredrag innen mange tema på ledelse og salg.

...

no-image

Oddvar Johnsen

Selvstendig næringsdrivende med bakgrunn i salg og lederutvikling som fikk Nykommerprisen hos Confex i 2013.

...

no-image

Lisbeth Larsen

Fargesjef og trendansvarlig med mange års erfaring innen trendutvikling som snakker om trender og beslutningsprosesser.

...

no-image

Sigurd Granmark

Han er en av landets mest ettertraktede foredragsholdere og inspirerer medarbeidere og ledere til å bli bedre!

...

no-image

Morten Brandt

Denne salgsguruen er med over 30 års erfaring en av Norges mest ettertraktede innen motivasjon og arbeidsglede.

...

no-image

Pellegrino Riccardi

Tverrkulturell ekspert, motivator, informativ edutainer og kommunikasjonsrådgiver med dyp innsikt i kommunikasjon.

...

no-image

Göran Adlén

Ettertraktet trendanalytiker som samarbeider med internasjonale varemerker - lær om trender, ledelse og kommunikasjon.

...

no-image

Hasse Thorbjørnsen

En av Norges mest engasjerende og benyttede foredragsholdere og entertainere innen trivsel, samarbeid og service.

...

Kundebehandling
Kundebehandling
5 av 5 stjerner

"Veldig profesjonelt hele veien :) Kontaktpersonen var interessert, kunnskapsrik, serviceinnstilt, hyggelig og profesjonell."

Eining for innvandring og integrering, Aukra kommune

Om emnet: Kundebehandling

  • Her finner du foredrag om kundeservice eller kundebehandling. Hvordan kan bra kundeservice resultere i god fortjeneste, et trivelig arbeidsmiljø og kunder som kommer tilbake?
  • Dårlig service eller kundebehandling kan ødelegge for deg og din bedrift. Det er ikke så sannsynlig at en misfornøyd kunde kjøper dine produkter eller tjenester igjen.
  • I foredrag om emnet kundebehandling setter foredragsholderne fokus på kundeservice i dagens arbeidshverdag eller mot de utfordringer og muligheter du og dine medarbeidere står overfor i fremtiden. Et foredrag eller en workshop om kundebehandling blander ofte alvor med humor.
  • Disse foredragene eller workshopene passer godt til deg og din bedrift som vil gi medarbeiderne verktøy til å kunne møte kundene på en måte som inspirerer og gjør dem fornøyd.
Forespørsel om pris og dato