Lasting innhold ...

Tlf. 911 16 989

Få profesjonell rådgivning av våre flinke konsulenter
profile-cover-generic-06

Forelesere om Callcenter

Her finner du foredragsholdere som kan snakke om callcenter. Du kan klikke deg inn under de enkelte foredragsholderne og lese om dem der. Samtidig er du velkommen til å ringe oss eller fylle ut et forespørselsskjema dersom det er lettere for deg at vi kommer med forslag til foredragsholdere som passer til ditt arrangement. Det er både raskt og enkelt!

Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

eller ring oss

Tlf. 911 16 989
Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

Athenas håndterer over 100 forespørsler fra både store og små arbeidsplasser – hver dag

Athenas er Skandinavias største formidler av foredrag

Vi har håndplukket landets beste foredragsholdere, så vi kan sikre helt riktig match til ditt arrangement

Vi har øye for detaljer og booker hvert år tusenvis av foredrag for alle typer kunder

Athenas er opptatt av å skape gode arbeidsplasser, og av å stimulere til arbeidsglede og inspirasjon i norsk næringsliv

Athenas formidler årlig flere tusen foredrag i Norge og resten av verden

Athenas er din direkte kontakt til landets beste foredragsholdere

Athenas hjelper deg med den perfekte løsning, uansett budsjett og tidshorisont

Alle forelesere om callcenter (4)

Hjelp meg å velge
Callcenter
5 av 5 stjerner

"Supert! Blide og hyggelige og følger opp!"

DNB Eiendom AS

Om emnet: Callcenter

  • Et callcenter har, som navnet antyder, til formål å ringe til folk. De ansatte på et callcenter lønnes for å ringe folk opp.
  • Formålet vil ofte være å foreta forskjellige former for undersøkelser, meningsmålinger og lignende. Det kan også være snakk om salg.
  • Hvordan fungerer et callcenter? Hvordan henvender man seg hvis man gjerne vil ha foretatt en undersøkelse?
  • Foredrag om callcenter kikker nærmere på emnet.
Forespørsel om pris og dato