Tlf. 911 16 989

Få profesjonell rådgivning av våre flinke konsulenter

Våre foredragsholdere er også tilgjengelig for digitale oppdrag. Ta kontakt med oss for å få vite mer.

profile-cover-generic-02-blue

Forelesere om Service Excellence

Her finner du foredragsholdere som kan snakke om service excellence. Du kan klikke deg inn under de enkelte foredragsholderne og lese om dem der. Samtidig er du velkommen til å ringe oss eller fylle ut et forespørselsskjema dersom det er lettere for deg at vi kommer med forslag til foredragsholdere som passer til ditt arrangement. Det er både raskt og enkelt!

Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

eller ring oss

Tlf. 911 16 989
Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

Vi har håndplukket landets beste foredragsholdere, så vi kan sikre helt riktig match til ditt arrangement

Athenas er din direkte kontakt til landets beste foredragsholdere

Athenas håndterer over 100 forespørsler fra både store og små arbeidsplasser – hver dag

Vi har øye for detaljer og booker hvert år tusenvis av foredrag for alle typer kunder

Athenas hjelper deg med den perfekte løsning, uansett budsjett og tidshorisont

Athenas formidler årlig flere tusen foredrag i Norge og resten av verden

Athenas er opptatt av å skape gode arbeidsplasser, og av å stimulere til arbeidsglede og inspirasjon i norsk næringsliv

Athenas er Skandinavias største formidler av foredrag

Alle forelesere om service excellence (9)

Hjelp meg å velge
no-image

Per Stilling

Siviløkonom og tidligere verdensmester i debatt-teknikk med bakgrunn innen salg, service og opplæring.

Per Stilling er Managing Partner i Training Norge, og har både kompetansen og motivasjonen til å skape et trygt grunnlag for atferdsendring gjennom målrettet opplæring. Foredragene hans gir lyst til å lære...

no-image

Silje Vallestad

Som foredragsholder og gründer internasjonalt har hun vunnet flere priser innen innovasjon og ledelse.

Silje Vallestad er gründer av to profilerte selskaper og har vunnet flere priser innen innovasjon og ledelse. Hun er utnevnt til Young Global Leader av World Economic Forum og kåret som en av Nordens 20 fremste businesstenkere av Nordic Business...

no-image

Katarina Lalander Hamnes

Bedriftsrådgiver og kreativ foredragsholder med kundebegeistring og kundeservice som sitt spesialområde!

Katarina Lalander Hamnes har service og kundebegeistring som sitt spesialområde. Med over 20 års erfaring er Katarinas visjon å bidra til forrykende service og motivasjon blant kundene sine. Hun holder humoristiske og kreative foredrag som kan...

no-image

Oddvar Johnsen

Selvstendig næringsdrivende med bakgrunn i salg og lederutvikling som fikk Nykommerprisen hos Confex i 2013.

Oddvar Johnsen har som mål å kunne tilføre mennesker motivasjon og økt kunnskap innen kommunikasjon, ledelse og...

no-image

Lisbeth Larsen

Fargesjef og trendansvarlig med mange års erfaring innen trendutvikling som snakker om trender og beslutningsprosesser.

Lisbeth Larsen er en kunnskapsrik, sjarmerende og morsom foredragsholder! Hun holder spennende foredrag om trender og...

no-image

Sigurd Granmark

Han er en av landets mest ettertraktede foredragsholdere og inspirerer medarbeidere og ledere til å bli bedre!

Sigurd Granmark har de siste 10 årene kartlagt hva som gjør at noen organisasjoner, utøvere, ansatte og lag alltid klarer å gjenskape de gode resultatene. Det viser seg at de beste ikke gjør andre ting, men de gjør ting litt...

no-image

Morten Brandt

Denne salgsguruen er med over 30 års erfaring en av Norges mest ettertraktede innen motivasjon og arbeidsglede.

Morten Brandt har en evne til å fange oppmerksomheten, fremkalle latteren og inspirere til ettertenksomheten. Det er ikke nok å ha gode planer og ideer. Action er Mortens...

no-image

Erling Røed Larsen

Forskningssjef, professor, forfatter, samfunns- og seniorøkonom som gløder for å popularisere samfunnsøkonomifaget.

Erling Røed Larsen er forskningssjef i Eiendomsverdi, professor II på Handelshøyskolen BI og seniorøkonom II i Formuesforvaltning. Han har doktorgrad i samfunnsøkonomi fra University of California, Berkeley og har publisert 16...

no-image

Göran Adlén

Ettertraktet trendanalytiker som samarbeider med internasjonale varemerker - lær om trender, ledelse og kommunikasjon.

Göran Adlén er en anerkjent foredragsholder som flere ganger har blitt nominert til årets taler, årets foreleser og fått hedersprisen ved Stora Talarpriset i Sverige tre år på...

Service Excellence
Service Excellence
5 av 5 stjerner

"Super, effektivt og med god kvalitet. Veldig ryddig på pris og reiseutgifter. Kan anbefales på det sterkeste."

NAV Familie - og pensjon Steinkjer

Om emnet: Service Excellence

  • Service excellence er et engelsk uttrykk som dekker over særdeles god service overfor kunder. Det er altså snakk om et begrep som først og fremst forbindes med næringslivet.
  • Et høyt servicenivå kommer ikke av seg selv, og det er heller ikke nok bare å være høflig og bytte produkter som ikke levde opp til kundens forventninger.
  • Service excellence handler i høy grad også om spesifisert kunnskap. Kommer hr. Hensen inn i en musikkforretning for å finne den helt rette Gustav Mahler-symfoni til sin kone, så kan det ikke hjelpe noe at ekspeditøren gir ham Mozart i stedet, for det bare er klassisk musikk. Det høye servicenivået krever en reel kunnskap.
  • Foredrag om service excellence tar begrepet under refleksjon og kommer inn på hva som egentlig skal til for å oppnå det helt høye servicenivået.
Forespørsel om pris og dato