Lasting innhold ...

Tlf. 911 16 989

Få profesjonell rådgivning av våre flinke konsulenter
profile-cover-generic-05

Katarinas visjon er å bidra til forrykende service og motivasjon blant kundene sine

Katarina Lalander Hamnes

Katarina Lalander Hamnes

Bedriftsrådgiver og kreativ foredragsholder med kundebegeistring og kundeservice som sitt spesialområde!

Forespør enkelt om pris og dato

4.5 ut av 5 stjerner

"Først vil jeg få takke for topp lederkurs som nok var det beste jeg har vært på. Her fikk jeg mange riktig gode ideer som jeg har lyst til å prøve ut."

Ola, Kursdeltaker - Kursdeltaker i Stavanger Vis alle referanser

Et foredrag med Katarina Lalander Hamnes gir deg:

  • Lærerike og interessante foredrag formidlet med humor.
  • Prisvinnende formidler som vil smitte deg med sitt glødende engasjement.
  • Foredrag spesialtilpasset deg og dine behov.
Uforpliktende forespørsel på Katarina Lalander Hamnes

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar på for eksempel pris og dato.

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.
About icon

Om Katarina

Lecture icon

Foredrag

Video icon

Video

References icon

Referanser

Forespør enkelt om pris og dato

Katarina Lalander Hamnes har service og kundebegeistring som sitt spesialområde. Med over 20 års erfaring er Katarinas visjon å bidra til forrykende service og motivasjon blant kundene sine. Hun holder humoristiske og kreative foredrag som kan utvikle nettopp din bedrift!

Et foredrag med Katarina Lalander Hamnes gir deg:

  • Lærerike og interessante foredrag formidlet med humor.
  • Prisvinnende formidler som vil smitte deg med sitt glødende engasjement.
  • Foredrag spesialtilpasset deg og dine behov.

Katarina Lalander Hamnes er opprinnelig svensk og kom til Norge i 1986. Hun har service og kundebegeistring som sitt spesialområde. Katarina har vært selvstendig bedriftsrådgiver siden 1992, med egen bakgrunn fra hotellbransjen. Hun eier og driver Kundebegeistring By Katarina.

I dag arbeider hun med en rekke forskjellige bedrifter og bransjer i og utenfor Skandinavia. Katarina trives på scenen og bruker sine kreative evner til å være foredragsholder, kursholder, skrive bøker og utvikle kreative og annerledes opplæringsverktøy. Alt materiale utvikler hun selv, eller tilpasser individuelle løsninger for sine oppdragsgivere.

I 2004 og 2006 ble hun nominert som «Beste foredragsholder» av konferansearrangøren Confex.

Katarina holder foredrag på norsk, svensk og engelsk.

 

 

Vis foredrag med Katarina Lalander Hamnes

    Katarina Lalander Hamnes foredrag

    Kundebegeistring

    • En inspirerende innføring i plusskultur, firkantsyndromet og Beskjed-kultur!
    • Velg «Kundebegeistringsshowet» på 1,5 time, eller bygg på videre med temaer og øvelser som passer dere!
    • Dette foredraget er meget populært og passer for alle bransjer!

     

    Katarina Lalander Hamnes foredrag

    Kundebegeistringsledelse

    • Tips, råd og teknikker for ledere som ønsker å utvikle servicenivået i egen organisasjon.
    • Meget populært foredrag på ca. 2 timer.
    • Spesielt laget for ledere som ønsker tips og ideer på hvordan de kan jobbe med servicekultur og begeistring i egen avdeling eller bedrift. Passer alle bransjer!
    • Nå med individuell oppfølging av lederne i etterkant for de som ønsker.
    • Holdes også som kurs, og var et av de mest populære kursene i 2018.
    • Kurset kan holdes med et spesialtilpasset program for dine ledere, med eller uten oppfølgning og individuell coaching.

     

    Katarina Lalander Hamnes foredrag

    Tilrettelegging for service

    • Praktisk øvelse som fjerner hindringer for effektiv og profesjonell service, og som danner grunnlaget for intern oppfølging.

     

    Katarina Lalander Hamnes foredrag

    Kommunikasjon som begeistrer

    • Hvordan skape kundebegeistring gjennom din kommunikasjon?
    • Hvilke kundetyper finnes og hvordan kan du best mulig yte service overfor dem?

     

    Katarina Lalander Hamnes 

    Kundebegeistring innen Helse og omsorg

    • Spesialutviklet program for medarbeidere innen helse og omsorg.
    • Mer enn 2000 medarbeidere fra sykehus, hjemmetjeneste, bestillerkontorer og omsorgsboliger har gjennomført kurset siden 2013!

     

    Katarina Lalander Hamnes foredrag

    Klagehåndtering

    • Tips, råd og teknikker for profesjonell håndtering av klager.

Katarina Lalander Hamnes video

Vis foredrag med Katarina Lalander Hamnes

Referencer

"Først vil jeg få takke for topp lederkurs som nok var det beste jeg har vært på. Her fikk jeg mange riktig gode ideer som jeg har lyst til å prøve ut."

Ola, Kursdeltaker

Kursdeltaker i Stavanger

"Hun har salen i sin hånd" - Svært godt fornøyde deltakere.

Erik Lunde, Daglig leder

LABforum SA
Uforpliktende forespørsel på Katarina Lalander Hamnes

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar på for eksempel pris og dato.

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

Eller ring til oss på

Tlf: 911 16 989
Katarina Lalander Hamnes

4.5 ut av 5 stjerner

"Først vil jeg få takke for topp lederkurs som nok var det beste jeg har vært på. Her fikk jeg mange riktig gode ideer som jeg har lyst til å prøve ut."

Ola, Kursdeltaker - Kursdeltaker i Stavanger Vis alle referanser

Foredragsemner med Katarina Lalander Hamnes