Lasting innhold ...

Katarina Lalander Hamnes

Katarina Lalander Hamnes

Bedriftsrådgiver og kreativ foredragsholder med kundebegeistring og kundeservice som sitt spesialområde!

Katarina Lalander Hamnes har service og kundebegeistring som sitt spesialområde. Med over 20 års erfaring er Katarinas visjon å bidra til forrykende service og motivasjon blant kundene sine. Hun holder humoristiske og kreative foredrag som kan utvikle nettopp din bedrift!

UFORPLIKTENDE FORESPØRSEL

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar på for eksempel pris og dato.
Det er naturligvis helt uforpliktende.

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

Katarina Lalander Hamnes er opprinnelig svensk og kom til Norge i 1986. Hun har service og kundebegeistring som sitt spesialområde. Katarina har vært selvstendig bedriftsrådgiver siden 1992, med egen bakgrunn fra hotellbransjen. Hun eier og driver Kundebegeistring By Katarina.

I dag arbeider hun med en rekke forskjellige bedrifter og bransjer i og utenfor Skandinavia. Katarina trives på scenen og bruker sine kreative evner til å være foredragsholder, kursholder, skrive bøker og utvikle kreative og annerledes opplæringsverktøy. Alt materiale utvikler hun selv, eller tilpasser individuelle løsninger for sine oppdragsgivere.

I 2004 og 2006 ble hun nominert som «Beste foredragsholder» av konferansearrangøren Confex.

Katarina holder foredrag på norsk, svensk og engelsk.

Under finner du et videoklipp fra et av Katarinas foredrag om kundebegeistring.

    Katarina Lalander Hamnes foredrag

    Kundebegeistring

    • En inspirerende innføring i plusskultur, firkantsyndromet og Beskjed-kultur!
    • Velg «Kundebegeistringsshowet» på 1,5 time, eller bygg på videre med temaer og øvelser som passer dere!
    • Dette foredraget er meget populært og passer for alle bransjer!

     

    Katarina Lalander Hamnes foredrag

    Kundebegeistringsledelse

    • Tips, råd og teknikker for ledere som ønsker å utvikle servicenivået i egen organisasjon.
    • Meget populært foredrag på ca. 2 timer.
    • Spesielt laget for ledere som ønsker tips og ideer på hvordan de kan jobbe med servicekultur og begeistring i egen avdeling eller bedrift. Passer alle bransjer!
    • Nå med individuell oppfølging av lederne i etterkant for de som ønsker.
    • Holdes også som kurs, og var et av de mest populære kursene i 2018.
    • Kurset kan holdes med et spesialtilpasset program for dine ledere, med eller uten oppfølgning og individuell coaching.

     

    Katarina Lalander Hamnes foredrag

    Tilrettelegging for service

    • Praktisk øvelse som fjerner hindringer for effektiv og profesjonell service, og som danner grunnlaget for intern oppfølging.

     

    Katarina Lalander Hamnes foredrag

    Kommunikasjon som begeistrer

    • Hvordan skape kundebegeistring gjennom din kommunikasjon?
    • Hvilke kundetyper finnes og hvordan kan du best mulig yte service overfor dem?

     

    Katarina Lalander Hamnes 

    Kundebegeistring innen Helse og omsorg

    • Spesialutviklet program for medarbeidere innen helse og omsorg.
    • Mer enn 2000 medarbeidere fra sykehus, hjemmetjeneste, bestillerkontorer og omsorgsboliger har gjennomført kurset siden 2013!

     

    Katarina Lalander Hamnes foredrag

    Klagehåndtering

    • Tips, råd og teknikker for profesjonell håndtering av klager.
Dette sier kunder som har opplevd foredrag med Katarina Lalander Hamnes

Les mer...

Foredragsholdere relatert til

Foredragsemner med Katarina Lalander Hamnes