Lasting innhold ...

Tlf. 911 16 989

Få profesjonell rådgivning av våre flinke konsulenter
profile-cover-generic-05

Forelesere om Forbrukerinnsikt

Her finner du foredragsholdere som kan snakke om forbrukerinnsikt. Du kan klikke deg inn under de enkelte foredragsholderne og lese om dem der. Samtidig er du velkommen til å ringe oss eller fylle ut et forespørselsskjema dersom det er lettere for deg at vi kommer med forslag til foredragsholdere som passer til ditt arrangement. Det er både raskt og enkelt!

Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

eller ring oss

Tlf. 911 16 989
Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

Athenas er opptatt av å skape gode arbeidsplasser, og av å stimulere til arbeidsglede og inspirasjon i norsk næringsliv

Athenas formidler årlig flere tusen foredrag i Norge og resten av verden

Athenas er din direkte kontakt til landets beste foredragsholdere

Vi har håndplukket landets beste foredragsholdere, så vi kan sikre helt riktig match til ditt arrangement

Athenas hjelper deg med den perfekte løsning, uansett budsjett og tidshorisont

Athenas er Skandinavias største formidler av foredrag

Athenas håndterer over 100 forespørsler fra både store og små arbeidsplasser – hver dag

Vi har øye for detaljer og booker hvert år tusenvis av foredrag for alle typer kunder

Alle forelesere om forbrukerinnsikt (12)

Hjelp meg å velge
Nils Brenna

Nils Brenna

Nils Brenna har vært involvert i kartlegging av nordmenn og observering av trender og tendenser i Norge. Med dette som bakgrunn underholder han deg med å finne ut om du er som "folk flest".

Nils Brenna har sin faglige bakgrunn fra hovedfag i statsvitenskap og har i hele sitt yrkesliv jobbet med å kartlegge nordmenn. Først i NRKs analyseavdeling, deretter som analysesjef i VG og strategisk leder i reklamebyrået...

Marte Klouman

Marte Klouman

Markedsføringsekspert som brenner for å hjelpe flinke folk lykkes med handel på nettet.

Marte Klouman har i over 10 år jobbet med salg, kundeservice og markedsføring. Med denne erfaringen stiller hun med noen av de beste rådene og tipsene for deg som vil lykkes med...

Tor Åge Eikerapen

Tor Åge Eikerapen

Psykolog og spesialist i organisasjonspsykologi - ekspert med gode råd for din bedrift.

Psykolog Tor Åge Eikerapen har en unik kombinasjon av energi, humor og faglig tyngde, som gjør foredragene hans til underholdende læring. Han holder over 100 foredrag i året og er  en av landets mest brukte foredragsholdere innenfor...

Ståle Økland

Ståle Økland

En av landets mest benyttede foredragsholdere om fremtid, ledelse, teknologi og innovasjon.

Ståle Økland foredrag handler om trender, ledelse og innovasjon. Han klarer kunststykket å forklare viktige fremtidsspørsmål på en enkel, forståelig og underholdende...

Sjur Dagestad

Sjur Dagestad

En annerledes formidler av innovasjon med over 30 års erfaring innen emnet. Med bakgrunn som smed og kunstner.

Sjur Dagestad har vært professor i innovasjon i 12 år uten å ha lært det ved skolebenken. Han bruker det han har lært gjennom en oppvekst i et gründermiljø, og egen erfaring og praksis fra...

Gunnar Roland Tjomlid

Gunnar Roland Tjomlid

Blogger, forfatter og daglig leder med bakgrunn i vitenskap og kritisk tenkning. Han setter hverdagen i perspektiv.

Gunnar Tjomlid er blogger, foredragsholder og forfatter. Han vant prisen for «Årets sterke mening» i Vixen BlogAwards 2013, og gjennom sitt samarbeid med Nettavisen har han en av Norges mest leste blogger. I foredragene sine snakker Tjomlid om...

kjell-a-nordstrom

Kjell Nordström

Kjenner du til karaoke capitalism og funky business? Dette er en av de inspirerende forskerne og skaperne bak.

Kjell Nordström er en rebell innen næringslivet. Han er verdensledende innen forskning i flernasjonale bedrifter og det internasjonale markedet, og foredragene han leverer er dynamiske, interaktive, tankevekkende og alltid i tråd med...

Ivar Haugstad

Ivar Haugstad

Sosialantropolog og en del av det nasjonale oppmuntringstilsynet. En foredragsholder som setter fokus på fellesskapet.

Ivar Haugstad er sosialantropolog og foredragsholder – en strålende kombinasjon! Han holder inspirerende foredrag om arbeidsglede, samarbeid og individets rolle i fellesskapet. Bli motivert og få håndfaste råd med en faglig forankring i...

Ole Petter Nyhaug

Ole Petter Nyhaug

Gründer, dagligleder, kjent for markedsanalyser og forbrukerinnsikt. En av Norges mest populære foredragsholdere.

Ole Petter Nyhaug holder inspirerende, utfordrende, oppdaterte og veldokumenterte foredrag. Han er en av landets mest brukte foredragholdere og får stadig toppkarakterer for sine...

Tone Bekkestad Cropped (1)

Tone Bekkestad

Nytenkende og fremtidsrettet. En foredragsholder med lidenskap for klimaet og planeten - bli en grønnere bedrift.

Med varme, humor og engasjement er Tone Bekkestad en ettertraktet debattleder og konferansier. Tone holder engasjerende foredrag om hvordan du kan investere smartere og samtidig spare miljøet og...

Micael Dahlén

Micael Dahlén

En av Sveriges mest populære foredragsholdere innen forbrukeratferd og markedsføring - Lær mer om fremtiden.

Micael Dahlén er forfatter og professor i markedsføring ved Handelshøgskolen i Stockholm. Han er en anerkjent foredragsholder og holder foredrag over hele...

Göran Adlén

Göran Adlén

Ettertraktet trendanalytiker som samarbeider med internasjonale varemerker - lær om trender, ledelse og kommunikasjon.

Göran Adlén er en anerkjent foredragsholder som flere ganger har blitt nominert til årets taler, årets foreleser og fått hedersprisen ved Stora Talarpriset i Sverige tre år på...

Forbrukerinnsikt
5 av 5 stjerner

"Supert! Blide og hyggelige og følger opp!"

DNB Eiendom AS

Om emnet: Forbrukerinnsikt

  • Et foredrag om forbrukerinnsikt gir deg kunnskap og redskaper til hvordan du kan rette produkter og service mot kunder etter deres behov.
  • Å vite hva kunden er ute etter og oppfatte deres behov gir økt service og troverdighet, og er tidssparende for bedriften.
Forespørsel om pris og dato