Tlf. 911 16 989

Få hjelp av våre profesjonelle rådgivere
profile-cover-generic-06

Forelesere om Ikkevoldskommunikasjon (IVK)

Her finner du foredragsholdere som kan snakke om ikkevoldskommunikasjon. Du kan klikke deg inn under de enkelte foredragsholderne og lese om dem der. Samtidig er du velkommen til å ringe oss eller fylle ut et forespørselsskjema dersom det er lettere for deg at vi kommer med forslag til foredragsholdere som passer til ditt arrangement. Det er både raskt og enkelt!

Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

eller ring oss

Tlf. 911 16 989
Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Athenas er Skandinavias største formidler av foredrag

Athenas er opptatt av å skape gode arbeidsplasser, og av å stimulere til arbeidsglede og inspirasjon i norsk næringsliv

Athenas hjelper deg med den perfekte løsning, uansett budsjett og tidshorisont

Vi har håndplukket landets beste foredragsholdere, så vi kan sikre helt riktig match til ditt arrangement

Athenas formidler årlig flere tusen foredrag i Norge og resten av verden

Athenas er din direkte kontakt til landets beste foredragsholdere

Athenas håndterer over 100 forespørsler fra både store og små arbeidsplasser – hver dag

Vi har øye for detaljer og booker hvert år tusenvis av foredrag for alle typer kunder

Alle forelesere om ikkevoldskommunikasjon (ivk) (8)

Hjelp meg å velge
Ikkevoldskommunikasjon (IVK)
Ikkevoldskommunikasjon (IVK)
5 av 5 stjerner

"Veldig fornøyd med servicen gjennom hele løpet."

Direktoratet for økonomistyring

Om emnet: Ikkevoldskommunikasjon (IVK)

  • En kommunikasjonsform som lærer deg å håndtere vanskelige samtaler på jobb og hjemme
  • Handler om å fjerne momenter som anklager, fornærmelser, kritikk, frustrasjon og irritasjon
  • Også kalt sjiraffspråket, empatisk kommunikasjon eller anerkjennende kommunikasjon.
  • Man forsøker å basere kommunikasjonen på sunne verdier basert på ærlighet og empati. Vi kan stå opp for oss selv samtidig som vi ivaretar den andre, og vi lærer å lytte og snakke med mer innlevelse og tydelighet.
  • Kommunikasjonsverktøyet er et praktisk hjelpemiddel for å skape forståelse og kontakt når vi opplever at kommunikasjonen er fastlåst og/eller vi trenger å bli hørt eller gi beskjed. Fungerer på tvers av bakgrunn, kjønn, alder, nasjonalitet eller religion.
Forespørsel om pris og dato