Tlf. 911 16 989

Få profesjonell rådgivning av våre flinke konsulenter
profile-cover-generic-02-blue

Forelesere om Kundeforståelse

Her finner du foredragsholdere som kan snakke om kundeforståelse. Du kan klikke deg inn under de enkelte foredragsholderne og lese om dem der. Samtidig er du velkommen til å ringe oss eller fylle ut et forespørselsskjema dersom det er lettere for deg at vi kommer med forslag til foredragsholdere som passer til ditt arrangement. Det er både raskt og enkelt!

Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

eller ring oss

Tlf. 911 16 989
Uforpliktende forespørsel på emnet

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar og gode råd om den beste løsningen - ganske gratis

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

Athenas er opptatt av å skape gode arbeidsplasser, og av å stimulere til arbeidsglede og inspirasjon i norsk næringsliv

Athenas hjelper deg med den perfekte løsning, uansett budsjett og tidshorisont

Vi har øye for detaljer og booker hvert år tusenvis av foredrag for alle typer kunder

Athenas formidler årlig flere tusen foredrag i Norge og resten av verden

Athenas håndterer over 100 forespørsler fra både store og små arbeidsplasser – hver dag

Athenas er din direkte kontakt til landets beste foredragsholdere

Athenas er Skandinavias største formidler av foredrag

Vi har håndplukket landets beste foredragsholdere, så vi kan sikre helt riktig match til ditt arrangement

Alle forelesere om kundeforståelse (24)

Hjelp meg å velge
no-image

May-Bente Høiland Lode

May-Bente Høiland Lode er en erfaren coach som holder inspirerende foredrag om arbeidsglede, motivasjon og gode relasjoner.

...

no-image

Kjetil Helliesen

Brenner for å hjelpe deg som har mistet gleden og inspirasjonen i arbeidshverdagen til å oppnå ekstraordinære resultater igjen.

...

no-image

Leif Erik Moe Paulsen

Salgstreneren som hjelper deg med å skape gode vaner.

...

no-image

Elin Hauge

Kunstig intelligens er Elin Hauges hjemmebane, og med sin uredde og sterke utstråling på scenen tør hun å snakke enkelt om vanskelige teknologier.

...

no-image

Peder Inge Furseth

Få innsikt og råd om digital transformasjon, Amazon, og inntjeningsmodeller for markeder i endring av profilert BI-professor i innovasjon.

...

no-image

Gjyri Helén Werp

Prisvinnende hode fra mediebransjen gir deg verktøyene du trenger til å styrke ditt profesjonelle og personlige liv.

...

no-image

Preben Carlsen

En av Norges mest populære ledere i mediebransjen, innovatør, gründer, rådgiver og prisbelønnet foredragsholder.

...

no-image

Christian Eek-Jensen

En ettertraktet, erfaren kurs- og foredragsholder som hjelper deg til å bli en mester i retorikk, salg og motivasjon.

...

no-image

Marte Klouman

Markedsføringsekspert som brenner for å hjelpe folk med å lykkes gjennom netthandel og digital markedsføring.

...

no-image

Yrja Oftedahl

Innholdsskaper, skribent, programleder og profesjonell konferansier som brenner for involvering av kvinner i næringslivet.

...

no-image

Tor Åge Eikerapen

Som psykolog og spesialist i organisasjonspsykologi er han en av landets mest brukte foredragsholdere.

...

no-image

Thomas Erikson

Forfatter av bøkene "Omgitt av idioter" og "Omgitt av psykopater" - som foredragene hans også er basert på.

...

no-image

Bruce Dickinson

Multitalent i høyeste klasse! Vokalist i Iron Maiden og suksessfull forretningsmann og entreprenør.

...

no-image

Tonje Elisabeth Aarøe

Rådgiver for noen av verdens største selskaper. Med bred internasjonal erfaring vil hun øke din bevissthet og potensiale.

...

no-image

Ghopi Prabaharan

Skuespiller, lotto-vert og entreprenør som hjelper bedrifter med merkevarebygging gjennom digitale kanaler.

...

no-image

Inger Hanne Vikshåland

Konsulent for bedrifter med bakgrunn innen økonomistyring, strategi, markedsføring og digitalisering.

...

no-image

Cecilie Thunem-Saanum

Fast gjestekommentator og kronikør i flere aviser og tidsskrifter, og forfatter av den kritikerroste boken «Tid til alt».

...

no-image

Sjur Dagestad

Med bakgrunn som smed og kunstner, og over 30 års erfaring, er dette en annerledes formidler av innovasjon.

...

no-image

Cecilie Andvig

Instruktør, foredragsholder og ekspert innen salg, service, PR og motivasjon med over 20 års erfaring.

...

no-image

Per Stilling

Siviløkonom og tidligere verdensmester i debatt-teknikk med bakgrunn innen salg, service og opplæring.

Per Stilling er Managing Partner i Training Norge, og har både kompetansen og motivasjonen til å skape et trygt grunnlag for atferdsendring gjennom målrettet opplæring. Foredragene hans gir lyst til å lære...

no-image

Olav Haraldseid

Prisvinnende foredragsholder, prestasjonsstyrker og en toppleder som presterer å gjøre kjedelige emner underholdende.

...

no-image

Hans-Petter Nygård-Hansen

Med 20 års erfaring fra det norske næringslivet blåser han nytt liv i temaer innen teknologi, digitalisering og trender.

...

no-image

Morten Brandt

Denne salgsguruen er med over 30 års erfaring en av Norges mest ettertraktede innen motivasjon og arbeidsglede.

...

no-image

Pellegrino Riccardi

Tverrkulturell ekspert, motivator, informativ edutainer og kommunikasjonsrådgiver med dyp innsikt i kommunikasjon.

...

Kundeforståelse
Kundeforståelse
5 av 5 stjerner

"Veldig god oppfølging både før og etter foredraget."

Statoil ASA

Om emnet: Kundeforståelse

  • Vil man selge noe til kunder, varer, produkter, service, så sier det nesten seg selv at det koster så lite hvis man har en forståelse for sine kunder og deres behov.
  • Kundeforståelse handler om å kjenne til sin kundekrets, sitt segment. Dette f.eks. ut fra den tanken at en handel skal være god ikke kun for virksomheten, men også for kunden. Så er det samtidig større sjanse for at kunden vender tilbake.
  • Hva er god kundeforståelse og hvilke metoder og strategier kan man arbeide med i den forbindelse? Hvordan lærer man sine kunder og deres behov bedre å kjenne?
  • Foredrag om kundeforståelse tar fatt om emnet og ser på forskjellige muligheter.
Forespørsel om pris og dato