Lasting innhold ...

Sara Riis-Carstensen

Sara Riis-Carstensen

Direktør for global merkevareutvikling med erfaring fra noen av de største internasjonale bedrifter.

Sara Riis-Carstensen er skaperen av LEGOs globale merkevarestrategi. Hun trekker på erfaring fra stillinger hos De Beers, Carlsberg og Giorgio Armani. Sara vekker publikum med energi og spenning!

UFORPLIKTENDE FORESPØRSEL

Send oss enkelt en forespørsel. Du får lynraskt svar på for eksempel pris og dato.
Det er naturligvis helt uforpliktende.

  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

De siste syv årene har Sara Riis-Carstensen vært global direktør for merkevarebygging hos LEGO, ansvarlig for å drive leketøyets vellykkede merkevare i Europa, USA og Asia. Da hun begynte å jobbe for LEGO, var det ingen strategi eller dedikert avdeling som arbeidet med merkevaren, og dermed måtte hun utvikle den globale merkevarestrategien fra bunnen av.

I dag trenger du ikke å se langt for å finne en rapport eller annen som erklærer LEGO et av verdens mest kraftfulle merkevarer. En del av dette skyldes en dedikert merkevarestrategi og en vellykket implementering i hele organisasjonen.

Som direktør for global merkevareutvikling, klarte Sara å sikre at merkevarebyggingen er strategisk og kreativt sammenflettet. Brand Development spiller nå en viktig del av alle sentrale markedsføringsprosesser. Videre har Sara drevet flere ikoniske merkevarekampanjer og merkevareaktivering over hele verden – mange av disse er prisvinnende.

Etter syv år hos LEGO, ble Sara nylig tilknyttet verdens ledende diamantmerke, De Beers, som leder for global branding.

Sara bor i London og har tidligere jobbet med merkevarebygging for Carlsberg og PR for Giorgio Armani. Hun har en MSc i Marketing Communication & Management.

Et Sara Riis-Carstensen foredrag vekker publikum med energi, spenning og lidenskap for merkevarebygging og markedsføring. Stilen hennes er inspirerende, innsiktsfull og rask – med ekspertkunnskap som grunnlag. På grunn av naturen til arbeidet hennes, er Sara vant til å engasjere ulike målgrupper, alt fra toppledere til lokale ledere.

Sara har vært foredragsholder på offentlige arrangementer og hos private selskaper som Burberry, Facebook, Coca-Cola og mange andre. Hun er konsekvent rangert i topp 5% av alle foredragsholdere på eventene hvor hun deltar.

Sara Riis-Carstensen foredrag kan holdes på dansk og engelsk.

    Sara Riis-Carstensen foredrag

    Sara Riis-Carstensen foredrag kan ta opp disse emnene:

    • Branding
    • Markedsføring
    • Innhold
    • Visuell identitet
    • CSR
    • PR
    • Barn som forbrukere
    • Luksus
    • Omni Channel
    • Skandinavisk lederskap
Foredragsholdere relatert til

Foredragsemner med Sara Riis-Carstensen